تکنولوژی

اطلاع از شلوغ بودن یک فروشگاه به کمک Google Maps

اگر حق انتخاب دارید، احتمالاً می خواهید به فروشگاه های مواد غذایی و سایر مشاغل زمانی که شلوغ نیستند بروید. با چند ضربه، Google Maps می تواند به شما بگوید که یک فروشگاه، رستوران، پارک یا مکان های دیگر در آن لحظه و در زمان های دیگر روز چقدر شلوغ است.

می توانید این اطلاعات را در وب سایت Google Maps در مرورگر خود یا در برنامه Google Maps برای iPhone ، iPad و Android پیدا کنید . نام فروشگاه، رستوران، کسب‌وکار یا مکان دیگری را جستجو کنید — حتی برای پارک‌ها نیز کار می‌کند.

How to see how busy a store is right now with Google Maps

ابتدا روی نام مکان کلیک کنید یا روی آن ضربه بزنید تا اطلاعات بیشتری در مورد آن مشاهده کنید. به دنبال نمودار “Public Times” در پانل بگردید — شاید لازم باشد برای دیدن آن به پایین بروید. به دنبال یک زمان “زنده” باشید که به شما بگوید در حال حاضر یک تجارت چقدر شلوغ است.

همچنین می توانید روی نام روز هفته کلیک کنید و روز دیگری از هفته را انتخاب کنید تا بررسی کنید که مکان معمولا شلوغ ترین است. آیا افراد بیشتری تمایل دارند چهارشنبه یا یکشنبه خرید کنند؟ آیا فروشگاه صبح زود شلوغ است یا اواخر شب؟ نمودار به شما خواهد گفت.

این اطلاعات برای هر مکانی در دسترس نیست، اما برای اکثر مکان هایی که با آنها برخورد می کنید در دسترس است. Google این اطلاعات را برای مکان‌هایی که از افرادی که سابقه موقعیت مکانی Google را فعال کرده‌اند «بازدید کافی دریافت نمی‌کنند» ردیابی نمی‌کند .

How to see how busy a store is right now with Google Maps

چگونه کار می کند؟

این ویژگی از داده‌های موقعیت مکانی که Google از افرادی که انتخاب می‌کنند سابقه موقعیت مکانی Google را در تلفن‌های خود فعال کنند، دریافت می‌کند، بهره می‌برد. با استفاده از این داده ها، Google تخمین می زند که در حال حاضر چقدر در یک مکان خاص مشغول است.

همچنین داده‌های تاریخی را به خاطر می‌آورد و می‌تواند میانگین آن‌ها را به شما نشان دهد که معمولاً یک فروشگاه در هر هفته چه زمانی بیشترین – و کمترین – شلوغ است. گوگل از تاکتیک بسیار مشابهی برای ردیابی وضعیت ترافیک در جاده ها در نقشه های گوگل استفاده می کند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا