تکنولوژی

آپدیت جدید مایکروسافت اج پشتیبانی بیشتری از فرمت ها دارد

آپدیت جدید مایکروسافت اج موسوم به Edge 121 هم اکنون برای دانلود در کانال پایدار در دسترس است. جدیدترین به‎‌روزرسانی ویژگی برای مرورگر مایکروسافت، پشتیبانی AVIF و AV1 مورد انتظار، توانایی رشد درخت الکترونیکی در کیف پول (مایکروسافت می گوید که منجر به کاشت درختان واقعی می شود)، اصلاحات امنیتی و چندین تغییر مرتبط با سازمان را اضافه می‌کند.

Microsoft Edge نسخه 121 همچنین دارای شش به‌روزرسانی امنیتی مخصوص مرورگر است. می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد اسناد رسمی “به‎‌روزرسانی‌های امنیتی” بیابید.

مایکروسافت اج در راه‌اندازی مجدد بعدی به طور خودکار به‌روز می‌شود. با این حال، می‌توانید آخرین نسخه را با باز کردن edge://settings/help به اجبار نصب کنید. نسخه دسکتاپ مرورگر در ویندوز 10، 11، macOS و لینوکس در دسترس است. مایکروسافت اج یک مرورگر وب رایگان است که توسط مایکروسافت توسعه یافته است. این مرورگر در سال 2015 برای ویندوز 10 و ایکس باکس وان منتشر شد و سپس به مرور برای سایر سیستم عامل ها از جمله اندروید، iOS، مک او اس و لینوکس در دسترس قرار گرفت.

آپدیت جدید مایکروسافت اج پشتیبانی بیشتری از فرمت ها دارد

مایکروسافت اج بر روی موتور کرومیوم ساخته شده است، که همان موتوری است که گوگل کروم از آن استفاده می کند. این بدان معناست که مایکروسافت اج با بسیاری از افزونه ها و برنامه های افزودنی سازگار است که در دسترس کاربران کروم هستند. مایکروسافت اج یک مرورگر وب قدرتمند و همه کاره است که برای کاربران ویندوز، اندروید، iOS، مک او اس و لینوکس مناسب است. این مرورگر از سرعت، امنیت و سازگاری بالایی برخوردار است و با بسیاری از افزونه ها و برنامه های افزودنی سازگار است.

این مرورگر دارای ویژگی‌های قابل توجه بوده که تجربه کاربری بهتری نسبت به برخی مرورگرهای رقیب ارائه می‌دهد. این مدل در چند سال گذشته آپدیت‌های گوناگونی دریافت کرده که اجازه می‌دهد تا بتواند کاربری بهتری رقم بزند. انتظار رفته بزودی آپدیت‌های بیشتری توسط این شرکت دردسترس قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا