تکنولوژی

حافظه جدید 990 EVO سامسونگ معرفی شد

سامسونگ به تازگی حافظه اس اس دی 990 EVO را معرفی کرده که برای بهبود وظایف محاسباتی روزمره مانند بازی، کار و ویرایش عکس/فیلم طراحی شده است. این SSD NVMe همه کاره بوده و با هر دو رابط PCIe 5.0 و PCIe 4.0 سازگاری دارد و برای طیف وسیعی از سیستم‌ها مناسب است.

در مقایسه با مدل قبلی خود، 990 EVO دارای 43 درصد بهبود عملکرد است. SSD با سرعت خواندن متوالی تا 5000 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا 4200 مگابایت بر ثانیه، همراه با افزایش سرعت خواندن و نوشتن تصادفی، عملکرد کارآمدی را ارائه می‌دهد. SSD با دارا بودن فناوری Host Memory Buffer (HMB)، مستقیماً به DRAM پردازنده هاست متصل می‌شود و عملکرد را حتی بدون DRAM بهینه می‌کند. 990 EVO نوید بارگذاری سریع‌تر بازی و دسترسی سریع‌تر به فایل‌های حجیم را هنگام ارتقا از SSD اصلی قبلی می‌دهد.

990 EVO با بهبود 70 درصدی بهره‌وری انرژی در مقایسه با مدل قبلی خود، استفاده از رایانه‌های شخصی یا لپ تاپ‌ها را گسترش می‌دهد. پشتیبانی از حالت آماده به کار مدرن، بازگشت سریع دستگاه را از حالت خواب، حتی در حالت کم مصرف، تضمین می‌کند. برچسب پخش کننده حرارت SSD به طور موثری شرایط حرارتی را تنظیم می‌کند و عملکرد مداوم سطح بالا را بدون به خطر انداختن یکپارچگی درایو امکان پذیر می‌سازد.

حافظه جدید 990 EVO سامسونگ معرفی شد

علاوه بر این، از نرم‌افزار Magician سامسونگ برای ساده‌سازی ارتقاء SSD، انتقال داده‌ها، امنیت، نظارت بر سلامت درایو و به‌روزرسانی‌های به موقع نرم افزار، همراه با گارانتی محدود پنج ساله پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ 990 EVO برای خرید از فروشگاه اینترنتی سامسونگ با قیمت‌های زیر موجود است:

  • نسخه یک ترابایتی 125 دلار
  • نسخه 2 ترابایتی 210 دلار

خوزه هرناندز، مدیر ارشد بازاریابی محصولات حافظه در سامسونگ، در مورد این محصول جدید اظهار داشت:

990 EVO یک راه‌حل ذخیره‌سازی هیبریدی ارائه می‌دهد که انعطاف‌پذیری یکپارچه را برای نصب شما در آینده ارائه می‌دهد. این درایوها تعادل کاملی بین عملکرد، بهره‌وری انرژی و قابلیت اطمینان برقرار می‌کنند و آنها را به گزینه‌ای همه کاره برای جدیدترین رابط‌ها و ایده‌آل برای طیف وسیعی از کارهای روزمره مانند بازی، کار، ویرایش و غیره تبدیل می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا