تکنولوژی

انتشار تصویر رندر آیپد ایر 12.9 اینچی

آیپد ایر 12.9 اینچی اپل از طریق رندرهای فاش شده لو رفته است. به گزارش 91Mobiles، رندرهای ادعا شده توسط منابع صنعتی به اشتراک گذاشته شده و طراحی احتمالی مدل آیپد ایر آینده را نشان می‌دهد.

جدا از صفحه نمایش بزرگ‌تر 12.9 اینچی و تغییر طراحی جزئی در محفظه دوربین عقب، مدل iPad Air احتمالاً همان طراحی مدل 10.9 اینچی فعلی را حفظ خواهد کرد. این بدان معناست که مصرف‌کنندگان همان دکمه Touch ID را در گوشه بالا سمت راست، مشبک‌های بلندگو در بالا و پایین، پورت USB-C و لبه‌های صاف دریافت خواهند کرد.

در نوامبر سال گذشته شایعاتی مبنی بر یک iPad Air با اندازه بزرگ‌تر منتشر شد. مینگ چی کو، تحلیلگر، ادعا می‌کند که به‌روزرسانی خط تولید آیپد 2024 با مدل آیپد ایر 12.9 اینچی آغاز می‌شود که بزرگ‌ترین آی‌پد ایر تا کنون خواهد بود. انتظار می‌رود مدل‌های آی‌پد ایر امسال از پنل‌های LCD استفاده کنند و از تراشه M2 استفاده کنند.

انتشار تصویر رندر آیپد ایر 12.9 اینچی

در حرکتی که شبیه مک بوک ایر 15 اینچی است، یک آیپد ایر بزرگ‌تر به مشتریانی که نمایشگرهای بزرگ‌تر را ترجیح می‌دهند گزینه مقرون به صرفه‌تری ارائه می‌دهد. در حال حاضر، اگر یک آیپد با نمایشگر بزرگ می‌خواستید، چاره‌ای جز آیپد پرو 12.9 اینچی نداشتید.

اپل به دلیل طراحی‌های نوآورانه و کیفیت بالای محصولاتش مشهور است. این شرکت همچنین به دلیل سیستم‌عامل‌های خود، مانند iOS برای آیفون و macOS برای مک‌بوک‌ها، شناخته شده است. آیپد یک تبلت یا رایانه‌ی با صفحه نمایش تخت است که اولین بار توسط شرکت اپل در سال 2010 معرفی شد. آیپد از همان سیستم عامل آیفون (iOS) استفاده می‌کند و با اکثر برنامه‌های ایجاد شده و توسعه یافته برای iPhone و iPod کاملاً سازگار است.

انتخاب آیپد مناسب به نیازها و بودجه شما بستگی دارد. اگر به دنبال یک تبلت قدرتمند برای کارهای حرفه‌ای هستید، آیپد ایر یا آیپد پرو گزینه‌های مناسبی هستند. اگر به دنبال یک تبلت کوچک و جمع و جور هستید، آیپد mini را انتخاب کنید. اگر به دنبال یک تبلت با قیمت مناسب هستید، آیپد مدل پایه را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا