تکنولوژی

عملکرد “جستجو” Plex بسیار نا امید کننده است

آیا تا به حال بخواهید فیلمی را در سرور رسانه خود پیدا کنید، اما Plex فقط نتایج خدمات دیگر را به شما می دهد؟ این باید به پایان برسد زیرا Plex عملکرد جستجوی خود را با چندین بهبود کیفیت زندگی به روز می کند.

در ادامه، Plex نتایج جستجوی تکراری (از سرور شما، نتایج Discover و غیره) را ادغام می‌کند و محتوای سرور شما را در اولویت قرار می‌دهد. هنگامی که باید به شکار بروید، انتخابگر منبع جدید Plex به شما کمک می کند موارد را در مکان های رسانه ای خاص پیدا کنید، در حالی که صفحه جستجوی کامل فیلترهای اضافی برای نوع محتوا و مکان ارائه می دهد.

این یک پیشرفت بزرگ نسبت به رفتار جستجوی قبلی Plex است. Plex برای جداسازی و بخش بندی نتایج بر اساس چندین عامل از جمله مکان منبع رسانه استفاده می شود. جستجوی یک فیلم یا نمایش می تواند کاملاً کار باشد، زیرا نتیجه جستجوی مورد نظر کاربر اغلب در انتهای لیست جستجو قرار می گیرد. اولین ویژگی Plex’s Discover که به شما امکان جستجوی محتوا در سرویس‌های پریمیوم مانند Netflix و Disney+ را می‌دهد، فقط کار را پیچیده‌تر کرد.

Plex's "Search" Function Just Got a Lot Less Frustrating

در اینجا حداقل نسخه های پشتیبانی شده برای قابلیت جستجوی جدید Plex آمده است:

  • Plex Web: 4.114.1
  • Plex برای اندروید (موبایل): 9.30.0.3604
  • Plex برای اندروید (تلویزیون): 9.30.0.3604
  • Plex برای iOS: 8.25 (این هفته عرضه می شود)
  • Plex برای Apple TV: 8.25
  • Plex برای Roku: 7.7.1
  • Plex برای تلویزیون های هوشمند: 5.67
  • Plex HTPC: 1.47.1
  • Plex برای Mac/Windows/Linux: 1.77.2

همراه با ویژگی جستجوی بهبود یافته، Plex یک به روز رسانی ( نسخه 1.32.6.7468-07e0d4a7e ) را برای سرورهای رسانه ارائه می کند. این به روز رسانی چندین رفع اشکال را ارائه می دهد، به ویژه برای ابزار Plex DVR (که ممکن است اگر سرور Plex شما به آنتن تلویزیون OTA متصل نباشد، با آن آشنا نباشید ). همچنین برخی رفع اشکال وجود دارد که مشکلات رمزگذاری مرتبط با زیرنویس ها و پردازنده های گرافیکی جدیدتر AMD را برطرف می کند. توجه داشته باشید که برخی از به‌روزرسانی‌های سرور رسانه Plex باید به صورت دستی نصب شوند—سرور خود را به‌روز نگه دارید تا از آخرین حفاظت‌های امنیتی و رفع اشکال اطمینان حاصل کنید.

Plex در پست فروم خود که این تغییرات را تشریح می کند، از مشتریان می خواهد که مراقب اشکالات و سایر مشکلات باشند. شما می توانید هر گونه اتفاق عجیب و غریب را در انجمن Plex گزارش دهید ، اما مطمئن شوید که از برچسب “جستجو” استفاده کنید تا همه چیز را مرتب و مرتب نگه دارید. همچنین پیشنهاد می کنم قبل از گزارش مشکل خود را جستجو کنید تا از موضوعات تکراری جلوگیری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا