تکنولوژی

Google TV در مورد فضای ذخیره‌سازی برنامه های خود بهینه تر عمل خواهد کرد

دستگاه‌ها و تلویزیون‌های Google TV تقریباً در همه جا وجود دارند، و اگر یکی از آن‌ها را دارید، اکنون به‌روزرسانی بسیار مورد نیاز متمرکز بر بهبود مدیریت فضای ذخیره‌سازی را دریافت می‌کند.

دستگاه‌های Google TV می‌توانند با فضای ذخیره‌سازی کمی همراه باشند. Chromecast با Google TV تنها با 8 گیگابایت عرضه می‌شود که برای دانلود برنامه‌ها یا رسانه‌های محلی زیاد نیست.

به همین دلیل، گوگل تغییراتی را به پلتفرم اضافه می کند تا نحوه مدیریت Google TV فضای کمی که دارد را بهبود بخشد. پشتیبانی از App Hibernation ارائه شده است، که مطمئن می شود برنامه هایی که استفاده نمی کنید به حالت تعلیق باقی می مانند و باعث می شود برنامه تنها با نگه داشتن داده های برنامه کمترین فضای ممکن را اشغال کند.

Google TV اکنون از بسته‌های برنامه نیز پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که برنامه‌ها اکنون می‌توانند فقط بخش‌هایی را که واقعاً به آن نیاز دارید دانلود کنند و به نوبه خود، خود برنامه حتی اگر تحت استفاده فعال باشد، می‌تواند فضای بسیار کمتری را اشغال کند. این می تواند فضای ذخیره سازی برنامه ها را تا 25٪ کاهش دهد که بسیار قابل توجه است.

Google TV

اینها تنها دو تغییری نیستند که اضافه شده اند. Google همچنین چند به‌روزرسانی عملکرد را ادغام می‌کند که تأخیر بین کنترلر و تلویزیون شما را کاهش می‌دهد و همچنین زمان راه‌اندازی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

این به‌روزرسانی‌ها اکنون در دستگاه‌های واجد شرایط ارائه می‌شوند، بنابراین اگر تلویزیون یا دستگاه پخش جریانی شما واجد شرایط این بهبودها است، باید بزودی بتوانید به‌روزرسانی را دانلود کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا