تکنولوژی

روتر وای فای 7 شیائومی BE 3600 عرضه شد

در اوایل ماه جاری، شیائومی از روتر BE 3600 WiFi 7 در بازار چین رونمایی کرد. علی‌رغم اینکه یک روتر دارای پشتیبانی WiFi 7 است، اما کاملاً مقرون به صرفه محسوب می‌شود. از امروز، روتر برای خرید در چین با قیمت ویژه در دسترس است.

روتر شیائومی BE 3600 WiFi 7 در حال حاضر در JD.com با قیمت 249 یوان (35 دلار) به فروش می‌رسد. انتظار می رود قیمت پس از پنجره فروش اولیه افزایش یابد، با این حال، روتر کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

این روتر نرخ بی سیم دو بانده 3570 مگابیت بر ثانیه را ارائه می‌دهد. این افزایش 44 درصدی در توان در مقایسه با وای فای 6 است که تا حدی از طریق استفاده از باند فرکانس 5G با پشتیبانی از 2×2 160 مگاهرتز به دست آمده است. این روتر به دستگاه‌ها اجازه می‌دهد به طور همزمان به هر دو باند فرکانس 2.4G و 5G متصل شوند و به حداکثر سرعت 3.57 گیگابیت در ثانیه برسند.

این روتر از یک پردازنده 4 هسته‌ای کوالکام با فرکانس 1.1 گیگاهرتز بهره گرفته که قدرت محاسباتی 10120 DMIPS را ارائه می‌دهد. این روتر را قادر می‌سازد تا حداکثر 128 دستگاه را به صورت آنلاین پشتیبانی کند و آن را برای محیط‌هایی با چندین دستگاه مجهز به اینترنت مناسب می‌کند.

روتر وای فای 7 شیائومی BE 3600 عرضه شد

از لحاظ اتصال، روتر WiFi 7 شیائومی شامل یک پورت شبکه 2.5G و سه درگاه شبکه گیگابیتی است که از پهنای باند کامل 2000M پشتیبانی می‌کند. همچنین دسترسی پهنای باند دوگانه و تجمیع شبکه دوگانه را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، روتر دارای پورت‌های قابل تنظیم برای IPTV و شبکه‌های esports است که نیازهای مختلف کاربر را برآورده می‌کند.

شیائومی هر سال نسل جدیدی از محصولات پیشرفته دیجیتالی خود را در حوزه IOT، گجت پوشیدنی، گوشی هوشمند، لپ تاپ، تبلت، لوازم خانگی و بسیاری دیگر معرفی می‌کند. این روتر جدید مدلی با پشتیبانی وای فای 7 بوده که اتصال سریعی به شبکه را ارائه می‌دهد و کمک کرده تا بتوان تجربه کاربری خوبی داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا