تکنولوژی

مانیتور لنوو ThinkVision P32pz-30 معرفی شد

لنوو ThinkVision P32pz-30 را معرفی کرده است و ادعا می‌کند که اولین مانیتور مینی ال ای دی 31.5 اینچی USB4 جهان است. این محصول در حال حاضر برای خرید در اروپا و انگلستان موجود است.

این مانیتور دارای صفحه نمایش 31.5 اینچی IPS با حداقل حاشیه در سه طرف بوده که فضای کاری گسترده‌ای را برای کارهای مالتی تسکینگ و گرافیکی دقیق ارائه می‌دهد.

ThinkVision P32pz-30 دارای رزولوشن 3840 در 2160 است که با فناوری نقطه کوانتومی بهبود یافته و تصاویر واضح و واقعی را ارائه می‌دهد. در نمایش رنگ عالی است و 99درصد از فضاهای رنگی Adobe RGB و DCI-P3 را با میانگین دلتا E کمتر از 1.5 پوشش می‌دهد و برای کارهای حساس به رنگ مانند تولید محتوا مناسب است. این مانیتور همچنین از HDR 1000 پشتیبانی می‌کند و تجربه ویرایش HDR را بهبود می‌بخشد.

مانیتور لنوو ThinkVision P32pz-30 معرفی شد

یکی از ویژگی‌های کلیدی این مانیتور 1152 منطقه نور پس زمینه Mini LED آن است که به طور موثری هم مناطق روشن و هم تاریک را نمایش می‌دهد و در عین حال جلوه‌های هاله‌ای را کاهش می‌دهد و در نتیجه مشاهده HDR را بهبود می‌بخشد. برای اتصال، مانیتور شامل چندین پورت است: دو  HDMI 2.1، یک  DisplayPort 1.4، USB 4، و خروجی‌های اضافی برای اترنت و صدا و غیره.

این دستگاه دارای یک هاب USB Type-C است که از پروتکل USB 4 پشتیبانی می‌کند و امکان انتقال داده تا 40 گیگابیت بر ثانیه و شارژ دستگاه تا 140 وات را فراهم می‌کند. همچنین پورت‌های مختلفی از جمله اترنت، USB Type-A و پورت USB Type-C ثانویه را ارائه می‌دهد. برای ویدیو، مانیتور به ورودی‌های DisplayPort 1.4 و HDMI 2.1 مجهز شده است.

ThinkVision P32pz-30 در منطقه اروپا 1999 یورو و در انگلستان 1219.99 پوند قیمت دارد و در برخی از بازارها تخفیف در نظر گرفته شده است. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت لنوو مراجعه کنید. این مانیتور از طراحی باریک و به‌روز هم برخوردار است تا نظر هر فردی را جلب کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا