تکنولوژی

جدیدترین اطلاعات ساعت Galaxy Fit 3 سامسونگ فاش شد

سامسونگ آخرین نسل از پرچمداران سری گلکسی اس 24 خود را همراه با اولین حلقه هوشمند خود به نام گلکسی رینگ در اوایل ماه جاری عرضه کرد. ظاهراً این برند کره جنوبی در حال کار بر روی یک ردیاب تناسب اندام است.

ساعت Galaxy Fit 3 از نوامبر گذشته در وب‌سایت‌های فاش شده و گواهی منتشر شده است. اکنون این دستگاه پوشیدنی در وب سایت رسمی سامسونگ دیده شده است. هرچند حذف شد، اما نه قبل از اینکه گجت‌ها و ابزارهای پوشیدنی و انجمن سامسونگ تصاویری از فهرست را بگیرند و به اشتراک بگذارند.

یکی از وب‌سایت‌های منطقه‌ای سامسونگ به‌طور تصادفی جلو رفت و تصاویری از Galaxy Fit 3 منتشر کرد. طراحی گجت آینده همان طراحی مستطیلی شکلی دارد که در رندرهای فاش شده دیده می‌شود. این بند دارای مکانیزم دکمه باز کردن سریع است و در گزینه‌های بند نارنجی و مشکی دیده می‌شود. یک دکمه فیزیکی در لبه سمت راست دستگاه وجود دارد.

طبق برگه مشخصات به اشتراک گذاشته شده توسط جامعه سامسونگ، گلکسی فیت 3 دارای صفحه نمایش 1.57 اینچی AMOLED خواهد بود. این دستگاه دارای یک بدنه آلومینیومی با گواهی IP68 و مقاومت 5ATM در برابر آب خواهد بود. وزن این دستبند 18.5 گرم بوده و این نمایشگر خود یک ارتقاء بزرگ در مقایسه با گلکسی فیت 2 است که در سال 2020 معرفی شد.

جدیدترین اطلاعات ساعت Galaxy Fit 3 سامسونگ فاش شد

در بخش تناسب اندام، سامسونگ گلکسی فیت 3 به سنسور اپتیکال ضربان قلب، ردیابی خواب، سنسور نور و تشخیص سقوط مجهز خواهد شد. همچنین به پشتیبانی از 100 حالت تمرین می‌پردازد. با این حال، دستگاه پوشیدنی فاقد GPS داخلی، بلندگو و NFC خواهد بود. این فاش همچنین نشان می‌دهد که سامسونگ Galaxy Fit 3 تا 13 روز از باتری پشتیبانی می‌کند. ویژگی‌های راحت مانند اعلان‌ها، پخش موسیقی، کنترل دوربین، پیدا کردن گوشی من و موارد دیگر را ارائه می‌کند.

در حال حاضر، تنها قیمت سامسونگ گلکسی فیت 3 مخفی مانده است. گفته می‌شود قیمت آن حدود 80 دلار است. با لیست تصادفی امروز، دستگاه پوشیدنی احتمالاً به زودی معرفی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا