تکنولوژی

انتشار آپدیت جدید برای هدفون ایرپادز مکس

اپل به‌روزرسانی سیستم عاملی جدید، نسخه 6A324 را برای هدفون ایرپادز مکس خود عرضه کرده است. این سیستم عامل نسخه قبلی 6A300 است که در سپتامبر سال گذشته منتشر شد.

در حالی که این غول فناوری اطلاعات دقیقی در مورد ویژگی‌های جدید همراه با به‌روزرسانی ارائه نکرده، اظهار شده است که شامل “رفع اشکالات و سایر پیشرفت‌ها” است.

اگرچه جزئیات مربوط به رفع اشکال و پیشرفت‌ها فاش نشده، کاربران اپل می‌توانند انتظار یک تجربه صوتی بهینه‌شده و اتصال و عملکرد بالقوه بهبود یافته را داشته باشند. فرآیند به‌روزرسانی معمولاً هنگامی که دستگاه روشن می‌شود و به دستگاه iOS یا Mac متصل می‌شود، یکپارچه انجام شده و این اطمینان را به کاربران می‌دهد که می‌توانند بدون زحمت از مزایای جدیدترین پیشرفت‌ها لذت ببرند.

انتشار آپدیت جدید برای هدفون ایرپادز مکس

AirPods Max که توسط اپل به عنوان یک هدست کاملاً بازسازی شده معرفی شد، دارای طراحی‌های پیچیده برای راحتی کاربر و عایق صدا است. از پدهای گوش گرفته تا هدبند، دستگاه با دقت ساخته شده تا اشکال مختلف سر را برآورده کند. AirPods Max در پنج رنگ خاکستری فضایی، صورتی، سبز، نقره‌ای و آبی آسمانی موجود است. کاربران همچنین می‌توانند دستگاه‌های خود را از طریق حکاکی شخصی‌سازی کنند. قیمت فعلی در وب سایت رسمی اپل 3999 یوان (564 دلار) است.

اگر در مورد نسخه سیستم عامل نصب شده در AirPods Max خود کنجکاو هستید، در اینجا یک راه ساده برای بررسی آن وجود دارد. با اتصال AirPods Max به یک دستگاه iOS و پیمایش به برنامه تنظیمات، کاربران می‌توانند مراحل بررسی نسخه سیستم عامل را در بخش «درباره» دنبال کنند.

اپل همیشه آپدیت نرم افزاری برای هدفون برجسته ایرپادز مکس منتشر می‌کند. آپدیتی که مشکلات را برطرف کرده و می‌تواند نیاز مخاطب را برآورده سازد. آپدیت همیشه موجب رفع اشکال شده و ویژگی‌های بزرگی را رقم می‌زند. انتظار داریم آپدیت سیستم عاملی اپل بزودی برای سایر دستگاه‌ها هم منتشر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا