تکنولوژی

سامسونگ احتمالا گلکسی تب اس 6 لایت را در سال 2024 مجدد عرضه کند

سامسونگ قرار است دو محصول را دوباره عرضه کند. این اولین بار نخواهد بود زیرا این شرکت پیشتر در سال‌های اخیر این کار را انجام داده است. گفته می‌شود که این شرکت یک تبلت و ساعت هوشمند را مجدد عرضه خواهد کرد.

مدل نخست تقریباً چهار سال پیش عرض شد، در حالی که مدل تقریباً سه ساله است. دستگاه‌های مورد بحث گلکسی تب اس 6 لایت و گلکسی واچ 4 هستند. این اطلاعات از سوی افشاگر صنعت رولند کواندت بدست آمده است. او می‌گوید محصولات فوق‌الذکر عنوان «2024» را در نام خود خواهند داشت. نام تجاری مطابق با دستگاه‌هایی است که پیشتر مجدد عرضه شده بودند.

متأسفانه غیر از اسامی چیز دیگری را فاش نشد. به هر حال انتظار داریم در روزهای آینده بیشتر با این محصولات آشنا شویم. این دومین عرضه مجدد گلکسی تب اس 6 لایت خواهد بود. این تبلت ابتدا در سال 2020 با تراشه اگزینوس 9611 عرضه شد. همچنین مجدد در سال 2022 با چیپست Snapdragon 732G و Snapdragon 720G به فروش رسید.

سامسونگ احتمالا گلکسی تب اس 6 لایت را در سال 2024 مجدد عرضه کند

از سوی دیگر، Galaxy Watch 4 در ابتدا سال 2021 منتشر شد. نسخه 2024 اولین عرضه مجدد آن خواهد بود. در حال حاضر، ما نمی دانیم که آیا مدل‌های آینده از نظر مشخصات متفاوت خواهند بود یا خیر. ما نمی‌توانیم چیزی را فرض کنیم زیرا نسخه 2022 Galaxy S20 FE با نسخه اصلی سال 2020 یکسان بود.

با این حال، ما مطمئن هستیم که ممکن است تغییرات سخت افزاری وجود نداشته باشد، اما دستگاه‌ها قطعا با سیستم عامل جدیدتر وارد خواهند شد. در ضمن، اگر عجله دارید، می توانید آخرین سری گلکسی واچ 6 را از سایت هایی مانند آمازون دریافت کنید. سامسونگ در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های متنوعی همراه سازد.

این کمپانی همیشه محصولات نسل جدیدی برای هر سال تدارک می‌بیند. انتظار رفته بزودی اخبار بیشتری درباره مدل‌های 2024 دریافت کنیم. پیشتر سری گلکسی اس 24 در سه مدل معرفی و عرضه شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا