تکنولوژی

برند Mechanike از سیستم گیمینگ خوش قیمت خود رونمایی کرد

تولید کننده رایانه چینی Mechanike مدل جدیدی را به سری Sugon خود افزوده که ترکیبی چشمگیر از اجزای سخت افزاری دارد. با قیمت پیشنهادی اولیه 8499 یوان ( 1200 دلار)، سیستم دسکتاپ Sugon دارای پیکربندی قدرتمندی بوده که برای کاربرانی که نیازهای محاسباتی سخت دارند فراهم می‌کند.

هسته مرکزی این مدل Sugon ، پردازنده نسل چهاردهم اینتل Core i7-14700K، یک نیروگاه 20 هسته‌ای 28 رشته‌ای با حداکثر فرکانس هسته 5.6 گیگاهرتز است. مکمل قابلیت‌های پردازش قوی، کارت گرافیک انویدیا RTX 4060 8GB است که تقویت قابل توجهی را برای کارهای گرافیکی فشرده فراهم می‌کند. این سیستم همچنین شامل 16 گیگابایت حافظه پرسرعت DDR5 و یک SSD پرسرعت 1 ترابایتی PCIe 4.0 می‌شود که دسترسی سریع و کارآمد به داده‌ها را تضمین می‌کند.

شاسی میزبان دارای سیستم خنک کننده با آب WINDCROSS 5.0 است. این راه حل خنک کننده دارای طرح مجرای هوای متعادل با سه ورودی و سه خروجی، رادیاتور آب خنک با مشخصات کامل 240 و جلوه‌های نوری قابل تنظیم است. نوار نور با 16 افکت نورپردازی از پیش تعیین شده ارائه میپ‌شود که از سوئیچینگ با یک کلیک و کاهش نور نرم افزار پشتیبانی می‌کند و جذابیت زیبایی شناسی سیستم را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، دستگاه به انواع رابط‌ها، از جمله 2 رابط USB-A، 1 رابط USB-C و 1 رابط صوتی 3.5 میلیمتری در جلو مجهز شده است.

برند Mechanike از سیستم گیمینگ خوش قیمت خود رونمایی کرد

مشخصات دقیق رابط عقب و سایر اتصالات به طور رسمی فاش نشده است. این سیستم دارای منبع تغذیه 650 واتی 80PLUS برنزی است که عملکرد پایدار و قابل اعتمادی را تضمین می‌کند. از ویژگی‌های اتصال می‌توان به کارت شبکه بی سیم WiFi 6 و پشتیبانی از بلوتوث 5.2 اشاره کرد.

از نظر سیستم عامل، میزبان کامپیوتر Mechanic Sugon با نسخه چینی اصلی ویندوز 11 از پیش نصب شده است. کل سیستم که به عنوان Desktop Mechanic Dawn شناخته می‌شود، تقریباً 15 کیلوگرم وزن دارد. این یک راه حل محاسباتی با کارایی بالا است که وظایف سختی مانند بازی، ایجاد محتوا و سایر برنامه‌های کاربردی با منابع فشرده را انجام می‌دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا