تکنولوژی

سیستم عامل visionOS 1.0.2 برای ویژن پرو اپل منتشر شد

اپل Vision Pro جدید فردا به فروش می‌رسد و اکنون اپل یک به‌روزرسانی نرم افزاری جدید را برای دستگاه AR خود قبل از عرضه رسمی آن منتشر کرده است، visionOS 1.0.2 و این آپدیت با به‌روزرسانی امنیتی برای دستگاه ارائه می‌شود.

به‌روزرسانی نرم‌افزار جدید اپل ویژن پرو، آسیب‌پذیری هدست واقعیت ترکیبی را برطرف می‌کند که می‌توانست توسط هکرها مورد سوء استفاده قرار گیرد، جزئیات بیشتر در مورد به‌روزرسانی را در زیر مشاهده می‌کنید.

به‌روزرسانی امنیتی اپل Vision Pro مربوط به WebKit شده که برنامه مبتنی بر وب اپل و مرورگر سافاری آن‌ها روی آن اجرا می‌شود، اپل گفته است که اگر از این باگ سوء استفاده شده باشد، امکان اجرای کدهای مخرب در Vision Pro را فراهم می‌کند.

سیستم عامل visionOS 1.0.2 برای ویژن پرو اپل منتشر شد

می‌توانید جزئیات بیشتر در مورد به‌روزرسانی نرم افزار جدید visionOS 1.0.2 برای ویژن پرو اپل را در وب سایت اپل مشاهده کنید. این دستگاه فردا به فروش می‌رسد و با قیمت 3500 پوند به فروش می‌رسد.

اپل Vision Pro یک هدست واقعیت ترکیبی است که توسط اپل ساخته شده است. این دستگاه در 6 ژوئن 2023 در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل معرفی شد و قرار است در سال 2024 عرضه شود.

Vision Pro ترکیبی از واقعیت مجازی (VR) است. ) و فناوری واقعیت افزوده (AR) که به کاربران امکان می دهد دنیای دیجیتال و فیزیکی را به گونه ای جدید تجربه کنند. این هدست دارای نمایشگرهای با وضوح بالا، دوربین ها و سنسورهایی است که ردیابی حرکت کاربر، محیط اطراف آنها و ایجاد تصاویر و اشیاء مجازی.

Apple Vision Pro به عنوان یک دستگاه پیشگام در نظر گرفته می شود که پتانسیل تغییر نحوه تعامل ما با دنیای دیجیتال را دارد. این هدست می تواند برای طیف وسیعی از اهداف از جمله بازی، سرگرمی، تناسب اندام، آموزش و موارد دیگر استفاده شود.

شرکت اپل همیشه سعی داشته محصولاتی نوآورانه ارائه دهد تا بتواند نظر طرفداران را جلب سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا