تکنولوژیهوش مصنوعی

چت بات Rufus آمازون شما را متقاعد می کند که محصولات بیشتری بخرید

مجموعه کوچکی از مشتریان آمازون اکنون می توانند با ربات چت هوش مصنوعی “Rufus” تعامل داشته باشند. Rufus از زبان طبیعی برای کمک به شما در یافتن، تحقیق یا مقایسه محصولات در برنامه آمازون استفاده می کند. یک راه‌اندازی ناگهانی، Rufus را در هفته‌های آینده برای همه مشتریان آمازون به ارمغان می‌آورد.

هنگام جستجوی موارد در برنامه موبایل آمازون، Rufus در پایین صفحه نمایش شما ظاهر می شود. هنگامی که گپ را گسترش دادید، می توانید از Rufus بخواهید که محصولات را مقایسه یا توضیح دهد. ممکن است بپرسید که آیا تلویزیون هوشمند از دستورات صوتی پشتیبانی می کند یا لباس پشمی نیاز به خشک شویی دارد. سؤالات بعدی پیشنهادی در بالای صفحه کلید شما ظاهر می شود و Rufus به مواردی که ذکر می کند پیوند می دهد.

برای دسترسی فوری بیشتر به Rufus، یک سوال را در نوار جستجوی آمازون تایپ کنید. می توانید بپرسید بهترین قهوه ساز چیست؟ یا «هدایای خوب کریسمس برای کودکان چیست؟». در تئوری، Rufus شما را از تحقیق در مورد محصولات در جستجوی Google، YouTube یا TikTok نجات می‌دهد. شما در برنامه آمازون خواهید ماند، بنابراین حواس شما از خرید پرت نخواهد شد.

rufus amazon

در مورد قابلیت اطمینان یا قابل اعتماد بودن روفوس – خوب، باید دید. اگر روفوس به سوالات شما پاسخ نادرست بدهد، ممکن است شما را متقاعد کند که یک محصول بد بخرید. هوش مصنوعی همچنین ممکن است به تبلیغات نادرست متهم شود اگر توانایی های یک محصول را بیش از حد بیان کند. احتمالاً Rufus به مشتریان هشدار می دهد که خروجی آن همیشه دقیق نیست، زیرا آمازون قبلاً پذیرفته است که هوش مصنوعی “همیشه آن را دقیقاً درست نمی کند.”

مدل آموزشی Rufus شامل اطلاعاتی از کاتالوگ محصولات آمازون و وب عمومی است. کسب‌وکارهای مشکوک دوست دارند وب‌سایت آمازون را «بازی» کنند ، بنابراین ممکن است تلاش کنند تا با آسیب رساندن به داده‌های آموزشی روی خروجی Rufus تأثیر بگذارند. این ممکن است از طریق لیست محصولات گمراه کننده یا مقالات وب انجام شود. البته، Rufus جدید است، بنابراین ما نمی دانیم که چگونه به راحتی قابل دستکاری است.

در یک نکته ساده تر، هوش مصنوعی Rufus از نام “کارگر داوطلب” چهار پا مورد علاقه آمازون، Rufus the Corgi نامگذاری شده است . روفوس اصلی یک طلسم واقعی برای آمازون بود و راه را برای فرهنگ کاری سگ پسند آمازون هموار کرد. سگی به نام “روفوس” در یک تبلیغ آمازون در طول فصل تعطیلات 2023 نشان داده شد، بنابراین نام هوش مصنوعی باید یک تصمیم نسبتاً جدید باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا