تکنولوژی

برنامه مایکروسافت Clipchamp اکنون ویرایش صوتی بهتری دارد

برنامه Clipchamp ویرایشگر اصلی ویدیو در ویندوز 10 و ویندوز 11 است و به عنوان یک برنامه وب در سایر سیستم عامل‌ها در دسترس است. مایکروسافت در حال حاضر چند پیشرفت را در Clipchamp ارائه کرده که بیشتر بر روی ویرایش صدا متمرکز است.

Clipchamp اکنون این توانایی را دارد که به جای استفاده از برنامه دیگری و وارد کردن فایل صوتی، صداها را مستقیماً در پروژه فعال ضبط کند. می‌توانید با جابجایی به تب”Record and Create” در نوار کناری و انتخاب “Audio” شروع کنید. Clipchamp از ضبط تا 30 دقیقه پشتیبانی می‌کند و می‌توان از آنها برای ایجاد زیرنویس خودکار استفاده کرد. اکنون برای همه حساب‌های شخصی مایکروسافت در دسترس است.

مایکروسافت همچنین ویژگی تبدیل متن به گفتار Clipchamp را بهبود بخشیده که اکنون برای همه حساب‌های شخصی در دسترس است و شروع به عرضه برای حساب‌های کاری کرده است. پست وبلاگ توضیح می‌دهد:

اکنون می‌توانید یک متن را به آیتم آهنگ گفتار اضافه کنید و سپس زبان، صدا، احساسات، زیر و بم را تغییر دهید و همچنین اسکریپت را از پنل ویژگی ویرایش کنید. با استفاده از این قابلیت‌های جدید، می‌توانید هر دو را بهبود بخشید. اسکریپت خود را تنظیم کرده و تغییرات لحظه آخری را انجام دهید و در عین حال آهنگ صوتی را نیز در حین بروزرسانی کنید. ما همچنین یک گزینه سرعت اضافه کردیم تا بتوانید سرعت صداگذاری هوش مصنوعی خود را تغییر دهید.

برنامه مایکروسافت Clipchamp اکنون ویرایش صوتی بهتری دارد

یک بهبود صوتی دیگر در Clipchamp وجود دارد، اما با یک پیشرفت نیست. این برنامه قادر خواهد بود تا سکوت‌های طولانی را در آهنگ‌های صوتی تشخیص دهد و به شما امکان حذف خودکار آنها را بدهد. مایکروسافت می‌گوید این می‌تواند برای ویرایش ضبط‌های پادکست، جلسات طولانی، صداگذاری یا ویدیوهای آموزشی مفید باشد. در ماه فوریه به عنوان یک ویژگی پیش‌نمایش رایگان برای حساب‌های شخصی عرضه می‌شود، اما پس از خروج از پیش‌نمایش، به Clipchamp Premium نیاز دارد.

این در حال حاضر 12 دلار در ماه هزینه دارد  و همچنین انتقال بدون واترمارک، فیلترها و جلوه‌های برتر، پشتیبان‌گیری از محتوا و سایر ویژگی‌ها را به شما می‌دهد. نکته آزاردهنده این است که Clipchamp Premium هنوز در اشتراک‌های شخصی یا خانوادگی Microsoft 365 گنجانده نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا