تکنولوژی

موزیلا مانیتور پلاس وب را برای اطلاعات لو رفته شما اسکن می کند

موزیلا در چند سال گذشته به خدمات امنیتی و حریم خصوصی بیشتری تبدیل شده و اکنون آخرین پیشنهاد این شرکت موزیلا مانیتور پلاس است. این سرویسی است که داده‌های شخصی لو رفته شما را در سراسر وب اسکن می‌کند و در صورت امکان، به‌طور خودکار آن‌ها را حذف می‌کند.

مانیتور موزیلا که قبلاً به عنوان مانیتور فایرفاکس نامگذاری شده بود، قبلاً به شما امکان می‌داد در صورت مشاهده اطلاعات شخصی شما در نقض داده های عمومی  برای اعلان‌ها ثبت نام کنید. این شرکت اکنون با موزیلا مانیتور پلاس، که درخواست‌های حذف خودکار داده‌ها را از طرف شما انجام می‌دهد، روی آن کار می‌کند. موزیلا می‌گوید که می‌تواند اطلاعات شخصی را از بیش از 190 سایت کارگزار داده، دو برابر تعداد سایر رقبا، حذف کند.

موزیلا به شما این امکان را می‌دهد که یک بار به صورت رایگان اطلاعات شخصی خود را اسکن کنید، اما برای انجام اسکن خودکار در تمام مخازن کارگزار داده شناخته شده هر ماه، به اشتراک پولی نیاز است. Monitor Plus برای برنامه سالانه 13.99 دلار در ماه یا 108.99 دلار در سال (8.99 دلار در ماه) هزینه دارد.

موزیلا مانیتور پلاس وب را برای اطلاعات لو رفته شما اسکن می کند

موزیلا در اطلاعیه خود گفت:

بیش از 10 میلیون نفر با موزیلا مانیتور ثبت نام کرده‌اند تا زمانی که اطلاعات شخصی آنها درگیر نقض داده شده به آنها اطلاع داده شود. امروز، ما در حال ارائه یک ویژگی جدید با یک بار یک بار مصرف رایگان هستیم. اسکن، جایی که افراد می‌توانند گام بعدی را بردارند تا ببینند اطلاعات شخصی‌شان در سایت‌هایی که برای کسب سود می‌فروشند در معرض دید قرار گرفته است. این می‌تواند شامل اطلاعاتی مانند نام، آدرس خانه فعلی و قبلی و شماره تلفن شما باشد. همچنین می‌تواند نام دیگری را نیز به شما نشان دهد. آدرس خانه فعلی ، قبلی و شماره تلفن. همچنین می‌تواند با اطلاعاتی مانند نام اعضای خانواده، سابقه جنایی، منطقه مدرسه فرزندان شما و حتی سرگرمی‌های شما، لایه عمیق دیگری شود.

در حال حاضر سرویس‌های زیادی وجود دارند که وعده حذف اطلاعات شما را از کارگزاران داده می‌دهند، مانند DeleteMe، Incogni و Privacy Bee. هنگامی که اطلاعات شخصی شما در یک مخزن عمومی ظاهر می‌شود اطلاع‌رسانی ارزشمند است، اما اگر اطلاعات شما در معرض دید قرار گیرد، هیچ سرویسی نمی‌تواند شما را کاملاً ایمن نگه دارد، از داده‌های لو رفته اغلب پشتیبان‌گیری می‌شود و بعدها با داده‌های ناشی از نقض‌های دیگر ترکیب می‌شوند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا