تکنولوژی

ویندوز بالاخره اپلیکیشن‌های Apple Music و Apple TV را دریافت کرد

پس از پنج سال انتظار، اپل بالاخره برنامه iTunes را در ویندوز بازنشسته کرد. این برنامه با سه برنامه جایگزین شده است، Apple Music، Apple TV و Apple Devices. این برنامه‌ها اکنون در فروشگاه مایکروسافت در دسترس هستند و پس از نصب، قابلیت‌های iTunes را محدود می‌کنند.

نسخه مک iTunes در سال 2019 کنار گذاشته شد. مجموعه‌ای از برنامه‌های جدید، به ویژه Apple Music، Apple TV، Apple Books و Apple Podcasts برای پر کردن شکاف باقی مانده توسط iTunes معرفی شدند. در حالی که برخی از افراد هنوز ماهیت سینک آشپزخانه iTunes را ترجیح می‌دهند، این برنامه‌های محتاطانه برای مبتدیان بسیار کمتر ترسناک هستند و رویکرد اپل را در آیفون و آیپد منعکس می‌کنند.

در هر صورت، اکثر کاربران ویندوز در نهایت می‌توانند از iTunes خارج شوند. نسخه امروزی شامل کتاب‌های اپل یا پادکست‌های اپل برای ویندوز نمی‌شود، اگر قبلاً از iTunes برای کتاب‌های صوتی یا پادکست در رایانه شخصی ویندوزی استفاده کرده‌اید، باید این کار را ادامه دهید. برنامه Apple Devices که در macOS وجود ندارد، به شما امکان می‌دهد فایل‌ها را با iPhone، iPad یا iPod قدیمی خود همگام سازی کنید.

ویندوز بالاخره اپلیکیشن‌های Apple Music و Apple TV را دریافت کرد

برای اینکه هر کدام از این برنامه‌ها کار کنند، باید هر سه آن را نصب کنید. همچنین باید ویندوز 10 یا رایانه شخصی ویندوز 11 خود را با Apple ID خود تأیید کنید، Apple Music یا Apple TV را در رایانه شخصی ویندوزی خود نصب و باز کنید، روی تب “Accounts” در بالای پنجره برنامه کلیک کنید و وارد ” منوی دستگاه های مجاز”. دستورالعمل‌های دقیق در وب سایت اپل ذکر شده است.

توجه داشته باشید که برنامه‌های Apple Music و Apple TV همچنان به پوشه قدیمی iTunes متکی هستند. اگر یک مجموعه رسانه بزرگ در پوشه iTunes خود دارید، به طور خودکار در برنامه‌های Apple Music یا Apple TV ظاهر می‌شود. حذف پوشه iTunes شما را بدون رسانه محلی رها می‌کند. اشتراک در سرویس Apple Music برای پخش رسانه محلی لازم نیست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا