تکنولوژی

دایسون از سشوار بسیار سبک و منحصربفرد خود رونمایی کرد

سشوار سوپرسونیک با امضای Dyson از زمان عرضه‌اش در سال 2016 تغییر چندانی نکرده، بنابراین این برند ما را غافلگیر کرد که اوایل امروز از یک مدل کاملاً جدید با ظاهری کاملاً متفاوت در هفته مد نیویورک رونمایی کرد.

این مدل “Supersonic r” یک سشوار لوله‌ای شکل است که از مدل قبلی ابعاد کوچک‌تری دارد و همچنین سبک‌تر است و فقط 325 گرم وزن دارد، تقریباً نیمی از سوپرسونیک اصلی و همین امر تجربه کاربری آن را لذت بخش می‌سازد.

این کاهش وزن و اندازه چشمگیر عمدتاً به لطف برخی از عناصر گرمایشی مهندسی شده است که به تیم اجازه می‌دهد سر بزرگ طرح قدیمی را فقط با یک خم در انتهای میل جایگزین کند، مانند یک حرف کوچک “r”، از این رو این نام را به خود اختصاص داده است. گریل‌های گرمایش کوچک متشکل از 99.9 درصد میکروفین‌های مسی در امتداد منحنی لوله قرار گرفته‌اند تا اطمینان حاصل شود که جریان هوای پرفشار به طور یکنواخت با دقت بالا برای درخشش بهتر مو گرم می‌شود.

عناصر همچنین به گونه‌ای چیده شده‌اند که از ایجاد لکه‌های داغ جلوگیری می‌کند و در غیر این صورت ممکن است باعث آسیب حرارتی به موهای شما شود. دکمه‌های سه تنظیم دقیق جریان هوا و چهار حالت گرما تنها با یک کلیک انگشت شست فاصله دارند. ورودی هوا در پایین دسته اکنون دارای یک فیلتر با عمق طولانی‌تر است که آلاینده‌های هوا را که معمولاً در آرایشگاه‌ها وجود دارد را جذب می‌کند.

دایسون از سشوار بسیار سبک و منحصربفرد خود رونمایی کرد

علاوه بر موتور Hyperdymium بهبود یافته Dyson در دسته، Supersonic r همچنین مجهز به یک سنسور RFID برای تشخیص لوازم جانبی مغناطیسی آن، دیفیوزر، اتصال پرنده، شانه دندانه‌ای عریض، متمرکز کننده حرفه‌ای و یک اتصال هوای قدرتمند جدید است. این ویژگی به سشوار اجازه می‌دهد تا به طور خودکار موتور و بخاری را متناسب با آن تنظیم کند تا جریان هوا و دمای مطلوب را متناسب با هدف ارائه دهد.

دایسون Supersonic r بیش از 570 دلار قیمت دارد، اما در حال حاضر حرفه‌ای‌ها را هدف قرار داده است، فعلا دردسترس عموم افراد نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا