تکنولوژی

ویندوز 11 به زودی می تواند متن را با صدای شما پخش کند

بیلد 26052 ویندوز 11 اخیراً منتشر شده که دارای چند بیت جالب در زیر تغییرات رسمی است. همانطور که توسط Windows Insiders مشاهده شد، مایکروسافت در حال کار بر روی یک ویژگی دسترسی جدید برای ویندوز 11 به نام “Speak for Me” است.

Speak for Me در بیلد 26052 کار نمی‌کند، اما همچنان می‌توانید صفحه تنظیمات آن را فعال کنید تا ویژگی آینده و توضیحات آن را بررسی کنید. ایده این است که کاربران به سیستم عامل آموزش دهند که چگونه با صدای شخصی خود صحبت کنند. اپل اخیراً همین ویژگی را اجرا کرده و در این بین به‌زودی به ویندوز 11 خواهد رسید.

با توجه به توضیحات ویژگی در برنامه تنظیمات، ویندوز 11 به شما این امکان را می‌دهد که “آواتار صوتی خود را ایجاد کنید یا صدای خود را حفظ کنید” و سپس از آن برای جلسات حضوری یا آنلاین استفاده کنید. شما می‌توانید چیزی را تایپ کنید و ویندوز 11 آن را با استفاده از صدای سنتز شده خودتان تلفظ می‌کند، نه صدای ربات بی‌جان.

مانند سایر ویژگی‌های دسترسی، Speak for Me یک میانبر اختصاصی برای دسترسی سریع دارد. طبق برنامه تنظیمات، فشار دادن Win + Ctrl + T به عنوان یک کلید برای ویژگی Speak for Me عمل می‌کند. همچنین چند لینک برای توضیح نحوه کار این چیز وجود دارد، اما مانند خود ویژگی، آنها کار نمی‌کنند و فقط به اسناد عمومی و بیانیه Privacy مایکروسافت منجر می‌شوند.

ویندوز 11 به زودی می تواند متن را با صدای شما پخش کند

مایکروسافت پس از عرضه رسمی این ویژگی، آنها را به‌روز خواهد کرد.

اگر می‌خواهید ویژگی جدید Speak for Me را خودتان بررسی کنید، سیستم خود را به بیلد 26052 به‌روزرسانی کنید و کارهای زیر را انجام دهید:

  • ViveTool را از GitHub دانلود کنید و فایل‌های آن را در یک پوشه راحت و آسان باز کنید.
  • Command Prompt را به عنوان Administrator اجرا کنید.
  • با دستور CD به پوشه حاوی فایل های ViveTool بروید. برای مثال CD C:\Vive.
  • vivetool /enable /id:47123936 را تایپ کنید و Enter را فشار دهید.
  • کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا