تکنولوژی

Openai اعلام کرده است که اپلیکیشن ChatGPT برای دستگاه‌های اندروید عرضه می‌شود!

آزمایشگاه تحقیقات هوش مصنوعی (AI) Openai اعلام کرده است که نسخه اندرویدی از چت‌بات ChatGPT را راه‌اندازی می‌کند. این برنامه که پس از به‌روزرسانی‌های اخیر برنامه Bard گوگل و گزارش‌هایی درباره کار بر روی سرویس چت‌بات خود اپل، در هفته آینده برای دانلود در دسترس خواهد بود. اوپن‌ای گفته است که از جمعه گذشته امکان پیش‌خرید این برنامه را در فروشگاه گوگل پلی دارند.

کاربران اندروید از ChatGPT در جیب خود بهره‌مند خواهند شد، Openai گفته است که توسط شرکت توسعه‌دهنده‌ی هوش مصنوعی مایکروسافت، OpenAI، اپلیکیشن اندرویدی برای چت‌بات خود که توسط تکنولوژی هوش مصنوعی ChatGPT پشتیبانی می‌شود را منتشر می‌کند. این اپلیکیشن طی هفته آینده به کاربران ارائه خواهد شد و اما از جمعه گذشته می‌توان آن را از فروشگاه گوگل پلی پیش‌خرید کرد.

با این اپلیکیشن، کاربران دارای تلفن‌های اندرویدی چت‌بات ChatGPT را به صورتی ساده و در دسترس خواهند داشت، اوپن‌ای افزود و به آن‌ها پیشرفت‌های جدید خود را قول داد. بر اساس صفحه فروشگاه پلی، این اپلیکیشن رایگان خواهد بود و به کاربران اجازه خواهد داد تا تاریخچه چت‌بات خود را بین چند دستگاه همگام‌سازی کنند.

Openai اعلام کرده است که اپلیکیشن ChatGPT برای دستگاه‌های اندروید عرضه می‌شود!

چت‌بات نوآورانه ChatGPT که بر اساس مدل‌های زبان بزرگ Openai ساخته شده است، در پایان نوامبر ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد. از آن زمان تاکنون، نسخه مرورگر وب آن توانسته است میلیون‌ها کاربر را با توانایی درک زبان طبیعی و تولید پاسخ در چند زبان مجذوب خود کند. با این حال، یک مطالعه اخیر ادعا می‌کند که مدل‌های جدید این چت‌بات پاسخ‌های کمتر دقیقی ارائه می‌دهند.

اپلیکیشن اندروید ChatGPT اطلاعات کاربران را با سازمان‌ها و کسب‌وکارهای شخص ثالث به اشتراک نخواهد گذاشت، اوپن‌ای توضیح داده است. داده‌ها رمزنگاری شده و از طریق اتصال امن منتقل می‌شوند و کاربران قادر خواهند بود درخواست حذف اطلاعات خود را ارسال کنند. این اپلیکیشن اندروید دو ماه پس از ارائه نسخه اپلیکیشن ChatGPT برای دستگاه‌های iOS توسط شرکت معرفی شده است.

چت‌جی‌پی‌تی برای اندروید قرار است در هفته آینده منتشر شود و گزینه پیش‌خرید بر روی فروشگاه گوگل پلی در دسترس است

دانلود ChatGPT اندروید

برای دانلود نرم‌افزار چت‌جی‌پی‌تی برای اندروید، می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کرده و در قسمت جستجو نام “چت‌جی‌پی‌تی” را وارد کنید. سپس به صفحه نرم‌افزار بروید و گزینه پیش‌خرید را انتخاب کنید. با انجام عملیات پرداخت مربوطه، شما می‌توانید نرم‌افزار را پیش از عرضه رسمی دانلود کنید.

 

 

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا