تکنولوژی

تصویر راهنما ساعت گلکسی فیت 3 منتشر شد

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گلکسی فیت 3 بوده که به افرادی که به دنبال یک ردیاب تناسب اندام ساده و در عین حال موثر هستند، ارائه می‌شود. افشا اخیر از طراحی، جعبه خرده فروشی و قیمت آن جزئیات بسیاری را فاش کرده است.

اکنون، اطلاعات جدیدی از راهنمای کاربری آن به بیرون درز کرده که اطلاعات ارزشمندی را در مورد انتظارات کاربران از این دستگاه آینده ارائه کرده است. Galaxy Fit 3 دارای صفحه نمایش لمسی مستطیل شکل براق و سنسور ضربان قلب نوری برای نظارت دقیق بر سلامت است. معیارهای ضروری مانند ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و سطح استرس را ردیابی می‌کند، در حالی که ویژگی‌هایی مانند شمارش گام‌ها، ردیابی ورزش و تجزیه و تحلیل الگوی خواب را برای یک مرور کلی از وضعیت سلامتی فرد ارائه می‌کند.

تصویر راهنما ساعت گلکسی فیت 3 منتشر شد

از نظر سفارشی سازی، کاربران می‌توانند انتظار داشته باشند انواع واچ فیس‌ها و ویجت‌ها برای شخصی‌سازی تجربه خود داشته باشند. علاوه بر این، گنجاندن “دکمه آزاد شدن بند” امکان تغییر بدون دردسر بند را فراهم می‌کند. با وجود طراحی جمع و جور، Galaxy Fit 3 عمر باتری قابل توجهی را وعده می‌دهد که طبق گزارش‌ها با یک بار شارژ بیش از سه هفته دوام می‌آورد.

گزارش‌های قبلی نشان می‌داد که این ساعت هوشمند دارای گواهی IP68 و برای مقاومت در برابر آب است، به این معنی که می‌توانید آن را هنگام شنا بپوشید. در حالی که هنوز هیچ اعلام رسمی از سوی سامسونگ منتشر نشده، انتظار می رود گلکسی فیت 3 در نمایشگاه MWC 2024 که از 26 فوریه تا 29 فوریه برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد.

سامسونگ همیشه سعی داشته سبد محصول خود را با مدل‌های متنوعی همراه سازد و انتظار داریم بزودی شاهد معرفی ساعت هوشمند مورد اشاره باشیم. این برند مشخص نیست چه زمانی گجت پوشیدنی جدید را معرفی خواهد کرد و انتظار داریم تا بهار شاهد معرفی و عرضه آن باشیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا