تکنولوژی

اشاره به اندروید 15 در سیستم عامل اندروید 14

جدیدترین به‌روزرسانی گوگل، اندروید 14 QPR 3 Beta 1، بیش از ویژگی مفید «Circle to Search» را برای تلفن‌های Pixel به ارمغان می‌آورد. در این به‌روزرسانی ، یک شگفتی پنهان وجود دارد، اشاره‌ای به اندروید 15.

همانطور که توسط 9to5Google گزارش شده، ناظران با چشمان تیزبین متوجه تغییر ظریفی در لوگوی اندروید 14 شدند که اکنون شبیه یک مثلث وارونه است که یادآور حرف V می‌باشد.

گوگل عادت داشته که در هر نسخه اندروید یک مینی بازی مخفی با آن همراه کند که با چندین بار ضربه زدن روی لوگو قابل دسترسی است. با این حال، هنوز چنین بازی وجود ندارد که بتواند نسخه بعدی اندروید را فاش کند. با این وجود، ما می‌توانیم اسم رمز «Vanillaicecream» را ببینیم که با نام داخلی اندروید 15 مطابقت دارد.

این از سنت تثبیت شده گوگل در نامگذاری نسخه‌های اندروید بر اساس حروف الفبا بر روی دسرها پیروی می کند و اندروید 15 را با محبت “بستنی وانیلی” می‌نامند. در حالی که تاریخ انتشار رسمی پیش‌نمایش توسعه‌دهنده اندروید 15 اعلام نشده، تاریخچه گوگل نشان می‌دهد که ممکن است اواخر این ماه عرضه شود.

اشاره به اندروید 15 در سیستم عامل اندروید 14

بر اساس جدول زمانی اندروید 13 و 14، اولین نسخه‌های بتا ممکن است چند ماه پس از پیش نمایش توسعه دهندگان در دسترس قرار گیرند. مطابق با برنامه معمول خود، نسخه پایدار اندروید 15 ممکن است در ماه اکتبر منتشر شود، احتمالاً در کنار عرضه تلفن‌های جدید پیکسل. اگرچه هنوز خیلی زود است که بدانیم اندروید 15 چه چیزی ارائه می‌دهد، اما سرنخ‌هایی به دست آمده است. در نسخه بتای اندروید 14 QPR3 اخیر، ویژگی “جفت برنامه” ظاهر شد که نشان می‌دهد نسخه بعدی اندروید قابلیت‌های مالتی تسکینگ بهتری را ارائه می‌دهد.

گوگل هنوز هیچ اعلامیه رسمی در مورد تاریخ انتشار قطعی اندروید 15 نداده است. با این حال، مطمئناً نسخه بعدی اندروید به طور فعال در حال توسعه است. با نزدیک‌تر شدن به اعلام رسمی، گمانه‌زنی‌ها در مورد طیف وسیعی از ویژگی‌ها و بهبودهایی که با اندروید 15 ارائه می‌شوند، بدون شک افزایش خواهند یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا