تکنولوژی

اولین تصویر ساعت جدید شیائومی

شیائومی ساعت Watch 2 Pro را در سپتامبر سال گذشته معرفی کرد. طبق گزارش‌ها، این شرکت در حال کار بر روی یک ساعت هوشمند جدید است. انتظار می‌رود پسوند Pro را حذف کند و شیائومی واچ 2 نامیده شود.

اکنون، Winfuture اطلاعات کلیدی دستگاه پوشیدنی آینده این برند را به اشتراک گذاشته است. این نشریه همچنین تصویر ساعت شیائومی واچ 2 را به اشتراک گذاشت تا درکی از طراحی آن داشته باشیم.

پطبق گزارش، ساعت شیائومی واچ 2 احتمالاً همان طراحی واچ 2 پرو را دارد به جز یک تفاوت، فاقد تاج کارآمد در سمت راست است. این مدل دارای همان صفحه نمایش 1.43 اینچی دایره‌ای AMOLED با وضوح 466 در 466 پیکسل و حالت همیشه روشن خواهد بود. صفحه نمایش توسط یک قاب بزرگ احاطه شده که به دلیل پوشش شیشه‌ای در نگاه اول قابل مشاهده نیست. این ساعت هوشمند در برابر آب مقاوم خواهد بود.

اولین تصویر ساعت جدید شیائومی

در بخش سخت افزاری، گفته می‌شود که شیائومی از چیپست چهار هسته‌ای اسنپدراگون W5+ نسل 1 بهره می‌برد که مشابه مدل پرو است. گفته شده که عمر باتری آن تا 65 ساعت خواهد بود و این دستگاه پوشیدنی با سیستم عامل wearOS گوگل همراه می‌شود و می‌تواند با برنامه‌های از پیش نصب‌شده مانند Google Wallet، Google Maps، Play Store و غیره همراه باشد. ساعت شیائومی دارای بلوتوث 5.2، وای فای، NFC، GPS و GNSS خواهد بود. نوع سازگار با LTE از دستگاه وجود نخواهد داشت.

در بخش سلامت محور، ساعت شیائومی با پشتیبانی از 150 حالت ورزشی عرضه خواهد شد. همچنین به سنسورهای معمولی مانند مانیتور خواب، سنسور SpO2، نمایشگر ضربان قلب و گام شمار مجهز خواهد شد. این گزارش می‌افزاید که ساعت پیشتر در تعدادی از خرده فروشان با قیمت‌های 199 یورو تا 219 یورو بسته به بازار لیست شده است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا شیائومی محصول جدید خود را معرفی و عرضه کند. این برند در تلاش بوده سبد محصول خود را کامل سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا