تکنولوژی

مانیتور گیمینگ ایسوس ROG Swift PG32UCDM در راه بازارهای بیشتر

ایسوس مانیتور گیمینگ ROG Swift OLED PG32UCDM را سال گذشته در ماه آگوست عرضه کرد. این مانیتور اکنون برای پیش خرید در بریتانیا و ایالات متحده آماده است.

خرده فروش بریتانیایی Scan نشان داده که انتظار می‌رود موجودی این مانیتور در 19 مارس تکمیل شود. جزئیات مربوط به ارسال پیش خرید ایالات متحده از Newegg هنوز تایید نشده است.

ROG PG32UCDM دارای صفحه نمایش OLED خیره کننده 31.5 اینچی با رزولوشن 4K و نرخ نوسازی فوق العاده سریع 240 هرتز است. این دستگاه از نسل سوم پنل QD-OLED سامسونگ استفاده می‌کند که رنگ‌های زنده، مشکی عمیق و کنتراست استثنایی را ارائه می‌کند. رزولوشن 4K (3840 x 2160) تصاویری واضح و دقیق را تضمین کرده در حالی که نرخ نوسازی 240 هرتز حرکتی نرم و لطیف را رقم زده و بازی سریعی می توان داشت.

مانیتور گیمینگ ایسوس ROG Swift PG32UCDM در راه بازارهای بیشتر

حداکثر روشنایی 1000 نیت محتوای HDR خیره کننده با هایلایت ها و سایه های واقعی را ارائه می دهد، در حالی که زمان پاسخگویی 0.03 میلی ثانیه تاری حرکت و شبح را برای تجربه ای واقعاً پاسخگو به حداقل می رساند. ایسوس با یک راه حل خنک کننده منحصر به فرد، طول عمر و عملکرد را در اولویت قرار داده است. PG32UCDM از یک هیت سینک سفارشی و یک پنل پشتی گرافن استفاده می کند که نیاز به فن های پر سر و صدا را از بین می برد. این طراحی خلاقانه نه تنها آلودگی صوتی را کاهش می دهد، بلکه به جلوگیری از حفظ تصویر و افزایش طول عمر پنل OLED کمک می کند.

این مانیتور مجموعه‌ای جامع از گزینه‌های اتصال، از جمله HDMI 2.1، DP 1.4 (با DSC) و پورت‌های USB-C (با حالت DP Alt و تحویل برق) را ارائه می‌دهد. این تطبیق پذیری سازگاری با دستگاه های مختلف از جمله رایانه های شخصی، کنسول ها و حتی لپ تاپ ها را تضمین می کند. همچنین دارای فناوری Smart KVM است که به کاربران امکان می دهد دو دستگاه خارجی را به طور یکپارچه متصل و کنترل کنند. علاوه بر این، حالت تصویر در تصویر (PIP) را ارائه می دهد که امکان مشاهده همزمان خروجی نمایشگر از هر دو دستگاه متصل را فراهم می کند.

 برای کسب جزئیات بیشتر به سایت ایسوس مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا