تکنولوژی

سامسونگ Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5 امروز رونمایی می‌شوند!

سامسونگ Galaxy Z Flip 5، سامسونگ Z Flip 5 در رویداد اختصاصی سامسونگ "Unpacked" رونمایی می شوند.

سامسونگ برنامه “Galaxy Unpacked” دومین رویداد سال خود را امروز برگزار خواهد کرد. در این رویداد، سامسونگ آخرین مجموعه تلفن‌های قاب‌پذیر خود و چندین دستگاه دیگر را معرفی خواهد کرد. این بار، رویداد Galaxy Unpacked در سرزمین مادری سامسونگ، سئول کره جنوبی برگزار می‌شود. این رویداد به صورت زنده پخش خواهد شد، بنابراین بینندگان از سراسر جهان می‌توانند آن را آنلاین تماشا کنند.

زمان پخش زنده رویداد Samsung Galaxy Unpacked 2023

رویداد Samsung Galaxy Unpacked برنامه‌ریزی شده است که ساعت 11:00 صبح به وقت هماهنگ جهانی (UTC) آغاز شود، که برای بینندگان در هند، ساعت 4:30 عصر به وقت استاندارد هند (IST) خواهد بود.

این رویداد از طریق پلتفرم‌های رسمی سامسونگ، از جمله یوتیوب، به صورت زنده پخش می‌شود. شما می‌توانید اقدامات را از طریق لینک پخش زنده زیر دنبال کنید.

سامسونگ در حال حاضر نمایی از آنچه که از رویداد Galaxy Unpacked انتظار داشته باشیم، به ما داده است. شعار این رویداد “به سمت دیگر برگردید” همراه با تصویری از گوشی Galaxy Z Flip نسل بعدی خودش است. این به وضوح نشان می‌دهد که ما قرار است در این رویداد با نسخه جدید Galaxy Z Flip 5 آشنا شویم.

همچنین یک صفحه رویداد اختصاصی برای Galaxy Unpacked وجود دارد که سامسونگ در آن بیشتر اشاره‌ها را رها کرده است. کلیه حداقل چهار دستگاه در این رویداد معرفی خواهند شد و این شامل Galaxy Z Flip 5، Galaxy Z Fold 5، مجموعه Galaxy Tab S9 و مجموعه Galaxy Watch 6 خواهد بود. شایعات همچنین نشان می‌دهد که ممکن است جفت جدیدی از گوشی‌های Galaxy Buds را نیز ببینیم.

خانواده گلکسی تب S9 احتمالاً شامل سه مدل خواهد بود: Galaxy Tab S9، Tab S9+ و Tab S9 Ultra. در لاین‌آپ هوشمندانه ساعت‌ها، دو مدل Galaxy Watch 6 و Galaxy Watch 6 Classic انتظار می‌رود. همچنین انتظار می‌رود که سامسونگ Galaxy Buds 3 را نیز در این رویداد معرفی کند.

سامسونگ Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5 امروز رونمایی می‌شوند!

تمام نگاه‌ها به تلفن‌های قاب‌پذیر نسل بعدی سامسونگ، گلکسی Z فلیپ 5 و گلکسی Z فولد 5 خواهد بود. همانطور که از نام‌ها پیداست، این‌ها نسل پنجم از تلفن‌های قاب‌پذیر شرکت عظیم کره‌ای هستند. انتظار می‌رود هر دو تلفن از همان زبان طراحی استفاده کنند؛ طراحی تاشویی کلاهبردار گلکسی Z فلیپ 5 و طراحی تاشویی کتابی گلکسی Z فولد 5.

سامسونگ Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5 امروز رونمایی می‌شوند!

گلکسی Z Flip 5 طبق شایعات احتمالاً دارای یک نمایشگر کاور بزرگ با اندازه 3.4 اینچ خواهد بود. در داخل، ممکن است از نمایشگر 6.7 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120Hz استفاده شود.

انتظار می‌رود این گوشی قاب‌پذیر از تراشه Snapdragon 8 نسل دوم تغذیه شود و با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه شود. اطلاعات زیادی درباره دوربین‌های آن موجود نیست، اما احتمالاً دوربین‌های دوگانه 12 مگاپیکسلی در پشت گلکسی Z فلیپ 5 قرار دارند.

از سوی دیگر، سامسونگ Galaxy Z Fold 5 احتمالاً دارای یک نمایشگر داخلی 7.6 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120Hz و یک نمایشگر خارجی 6.2 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120Hz خواهد بود. سه دوربین این گوشی ممکن است ترکیبی از حسگرهای 108 مگاپیکسل، 12 مگاپیکسل و 10 مگاپیکسل باشد. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی قاب‌پذیر دارای یک دوربین جلوی 10 مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا