تکنولوژی

سامسونگ تبلت جان سخت خود را در بازارهای بیشتری عرضه کرد

در ماه ژانویه بود که سامسونگ تبلت جان سخت گلکسی تب اکتیو 5 را معرفی کرد. تبلتی بادوام و مشخصات کلیدی قابل توجه که بیشتر برای شرایط کاری سخت طراحی شده است.

پس از معرفی و عرضه در چند نقاط جهان، اکنون این محصول شرکت کره‌ای راهی بازار ایالات متحده شد. Galaxy Tab Active 5 در نسخه Enterprise ویژه برای مشتریان تجاری ایالات متحده عرضه می شود. قیمت مدل استاندارد از 548.99 دلار شروع شده، در حالی که نسخه 5G با قیمت 659 دلار به عرضه می شود. اینها قیمت بسیار بالایی برای یک تبلت هستند، اما باید در نظر داشته باشید که برای استفاده روزمره نبوده، بلکه یک مدل تجاری به حساب می آید.

همانطور که گفته شد، گلکسی تب اکتیو 5 تبلت بادوامی است که برای محیط های سخت ساخته شد. این دستگاه از گواهی نظامی MIL-STD-810H بهره برده و دارای یک کیف محافظ بوده که می تواند در برابر سقوط از ارتفاع 12 متری مقاومت کند. همچنین ضد گرد و غبار، ضد آب با استاندارد IP68 و ضد خش با شیشه کورنینگ گوریلا گلس 5 است.

سامسونگ تبلت جان سخت خود را در بازارهای بیشتری عرضه کرد

یک صفحه نمایش 8 اینچی FHD با نرخ نوسازی 120 هرتز داشته و در عقب آن دوربین سلفی 13 مگاپیکسل تعبیه شد. همچنین باید به دوربین سلفی 5 مگاپیکسل هم اشاره کنیم. در سایر مشخصات باید به پردازنده هشت هسته ای اگزینوس 1380، رم 8 یا 6 گیگ، حافظه داخلی 128 یا 256 گیگ و برخی دیگر اشاره کرد. همچنین قابلیت ارتقا حافظه از طریق اسلات microSD هم تدارک دیده شد.

در حالی که سامسونگ با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری به موقع نامی برای خود دست و پا کرده، تب اکتیو 5 با اندروید 12 قدیمی‌تر عرضه شده، اگرچه انتظار می‌رود که ارتقا یابد. شایان ذکر است محصول این شرکت یک باتری 5050 میلی آمپر ساعتی داشته و یک اسکنر اثر انگشت جانبی برای امنیت هم دارد. همچنین یک کلید Active اختصاصی در کنار آن قرار گرفته و ویژگی های اتصال شامل دو سیم کارت، 5G، پین پوگو، پورت USB-C و استاندارد Wi-Fi 6 می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا