تکنولوژی
موضوعات داغ

مشخصات Samsung Galaxy S24+ قبل از رونمایی لو رفت !

به گفته‌ ی برخی منابع، Samsung Galaxy S24+ قرار است با یک Exynos SoC در برخی از کشور ها رونمایی شود.

Samsung Galaxy S24+ از جمله جانشین‌های سری گوشی‌های گلکسی اس 23 سامسونگ است که در فوریه توسط این شرکت معرفی شد و انتظار می‌رود در ابتدای سال آینده به بازار عرضه شود.

ماه‌ها پیش از معرفی مورد انتظار خود، این گوشی در یک وب‌سایت امتیازدهی مشاهده شده‌است که برخی از مشخصات آن را لیست می‌کند. این گوشی پرچم‌دار سری اس در دو نسخه قرار است عرضه شود، یکی مجهز به SoC Snapdragon 8 چهارمین نسل کوالکام که هنوز معرفی نشده است و دیگری با یک تراشه Exynos از کمپانی کره‌ای سامسونگ.

مشخصات Samsung Galaxy S24+ قبل از رونمایی لو رفت !

مشخصات Samsung Galaxy S24+

Geekbench listing برای یک گوشی با شماره مدل SM-S926U، که اعتقاد بر این است که این گوشی گلکسی اس 24 پلاس نسل بعدی خواهد بود، روز دوشنبه در وب‌سایت مرجع‌سنجی نمایان شد.

طبق این لیست، این گوشی با یک چیپست با نام کدی “pineapple” تجهیز شده‌است که تنظیمات دسته‌بندی مختلفی را نسبت به چیپست پرچمدار Snapdragon 8 نسل دوم کوالکام نشان می‌دهد.

چیپست مورد اشاره در Geekbench، شامل یک هسته اصلی Cortex-X4 با سرعت ساعتی 3.30 گیگاهرتز است که همراه با سه هسته Cortex-A720 با سرعت ساعتی 3.15 گیگاهرتز، دو هسته Cortex-A720 با سرعت ساعتی 2.96 گیگاهرتز و دو هسته Cortex-A520 با سرعت ساعتی 2.27 گیگاهرتز می‌باشد.

طبق ورودی جیک‌بنچ، این گوشی ممکن است با 8 گیگابایت حافظه و نسخه 14 از سیستم عامل اندروید به طور پیش‌فرض عرضه شود.

بر اساس داده های Geekbench ، امتیاز آن در آزمون‌های هسته تکی و چند هسته‌ای به ترتیب 2,231 و 6,661 امتیاز است.

این امتیازات نشان می‌دهد که بالاترین بهبود عملکرد حدود 20 درصد (عملکرد چند هسته‌ای) نسبت به چیپست Snapdragon 8 نسل دوم خواهد بود.

مشخصات Samsung Galaxy S24+ قبل از رونمایی لو رفت !

انتظار می‌رود که این چیپست با یک GPU Adreno 750 همراه باشد که افزایش عملکردی حدود 50 درصد نسبت به Adreno 740 خواهد داشت.

لازم به ذکر است که گزارشات قبلی نشان می‌دهند سامسونگ قصد دارد گوشی‌های سری گلکسی اس 24 را با چیپست‌های اسنپ‌دراگون در ایالات متحده عرضه کند، در حالی که کاربران در سایر مناطق از چیپست های قدرتمند اگزینوس بهره خواهند برد.

این نشان می‌دهد که لیست مربوط به گوشی، مربوط به نسخه آمریکایی گلکسی اس 24+ است. به همین ترتیب، در حال حاضر مشخص نیست که سرعت‌های ساعتی از پیش ذکر شده برای چیپست، مربوط به چیپست اسنپ‌دراگون 8 نسل 3 معمولی هستند یا یک چیپست اختصاصی اسنپ‌دراگون برای پردازنده گلکسی مانند آنچه که امسال عرضه شد.

سامسونگ در اولین رویداد گلکسی آنپکد خود در کره جنوبی، گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 را همراه با سری تبلت گلکسی تب S9 و سری مچ‌بند هوشمند گلکسی واچ 6 به بازار عرضه کرد.

ما در قسمت جدید پادکست اربیتال، پادکست گجت 360، در مورد دستگاه‌های جدید شرکت و موارد دیگر بحث می‌کنیم. اربیتال در دسترس است در اسپاتیفای، گانا، جیوسوان، گوگل پادکست‌ها، اپل پادکست‌ها، آمازون موزیک و هر جایی که پادکست‌های خود را دریافت می‌کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا