تکنولوژی

تبلت پد 6 اس پرو شیائومی به دوربین حرفه ای مجهز است

شرکت شیائومی در نظر دارد بزودی تبلت Pad 6S Pro پرچمدار را معرفی کند. دستگاهی که طراحی بروزی داشته و از مشخصات کلیدی قابل توجه هم برخوردار بوده که نظر هر فردی را جلب می‌ک

شیائومی پد 6 اس پرو قرار است از پنجشنبه 3 اسفند در چین به طور رسمی رونمایی شود. در همین رویداد شاهد ورود گوشی پرچمدار مورد انتظار شیائومی 14 اولترا نیز خواهیم بود. تاکنون، این برند چند پوستر برای فاش کردن مشخصات کلیدی Pad 6S Pro منتشر کرد. با این حال، هیچ یک از آنها طراحی عقب تبلت را فاش نکردند. پوستری که در زیر نشان داده شده، اولین نگاهی به ماژول دوربین عقب تبلت دارد.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌شود، شیائومی پد 6 اس پرو دارای حاشیه های باریکی است که نشان می دهد تجربه تماشای چشمگیری را ارائه می دهد. ماژول دوربین مربعی در عقب، یادآور جزیره دوربین موجود در شیائومی 14 است. با نگاهی دقیق تر به ماژول دوربین مشخص می شود که دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز کمکی و فلاش LED است. سمت راست دستگاه دارای دکمه تنظیم صدا و لبه بالایی آن دارای دکمه پاور بوده که با حسگر اثرانگشت جانبی همراه می شود.

تبلت پد 6 اس پرو شیائومی به دوربین حرفه ای مجهز است

در حالی که شیائومی آن را مشخص نکرده، به نظر می رسد که شیائومی پد 6 اس پرو مانند سایر مدل های پد 6 دارای سیستم چهار بلندگو خواهد بود. پوستر زیر تایید می کند که دستگاه دارای باتری 10000 میلی آمپر ساعتی بوده و برند پیشتر تأیید کرده که این تبلت از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند.

این مدل اولین تبلت شیائومی خواهد بود که با اندروید مبتنی بر HyperOS از پیش نصب شده است. طبق گزارش های دیگر، این تبلت دارای یک پنل 12.4 اینچی LCD با وضوح 3K، نرخ نوسازی 144 هرتز و تا 900 نیت روشنایی است. این گوشی دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2، حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا