تکنولوژی

اپ گوگل اسیستنت به طور پیش فرض Gemini تعیین شد

شرکت گوگل پیشتر اپ Gemini را معرفی کرده و به کاربران این امکان داده می‌شود تا از دستیار گوگل یا همان گوگل اسیستنت به Gemini منتقل شوند. بنابراین می‌توان از جمینی به عنوان دستیار هوش مصنوعی پیش فرض استفاده کرد.

حال گزارش شده که گوگل در نظر دارد اسیستنت را کاملا حذف کرده و Gemini را جایگزین نماید. اگر تاکنون اپ گوگل اسیستنت را دریافت نکردید و به تازگی آن را دریافت کردید، به صورت پیش فرض مشاهده خواهید کرد که Gemini نصیب شما می‌شود.

حتی لوگو برنامه اسیستنت تغییر و به Gemini رسیده است. اگر پیشتر برنامه اندروید جمینی را دریافت کردید، با این برنامه دو اپ دارید که هر دو Gemini هستند. هنگام باز کردن برنامه دستیار گوگل با Gemini مواجه خواهید شد که پس از رفتن به بخش تنظیمات می‌توانید آن را به گوگل اسیستنت بازگردانید. سپس نماد برنامه تغییر کرده و اپ را به‌جای Gemini به‌عنوان دستیار منعکس می‌کند.

اپ گوگل اسیستنت به طور پیش فرض Gemini تعیین شد

یکی از کاربران Reddit وقتی متوجه شد که برنامه Assistant در گلکسی اس 24 پلاس جدید خود پس از به‌روزرسانی معمولی برنامه از طریق Play Store، به طور خودکار به Gemini تغییر کرده آن را فاش کرد. کاربر پیشتر هرگز استفاده از Gemini را به جای دستیار در گوشی خود انتخاب نکرده بود. هنگامی که دستیار به طور خودکار به جمینی تغییر کرد، آنها حتی برنامه مستقل Gemini را در گوشی خود نداشتند.

از آنجایی که گوگل به طور پیش‌فرض دستیار Gemini را ارائه می‌کند، کاملاً واضح بوده که این شرکت قصد دارد در نهایت دستیار را از بین ببرد. می‌دانیم که جمینی با افزایش در دسترس بودن و افزایش دسترسی، به طور فزاینده‌ای از ویژگی‌های دستیار بیشتری استفاده می‌کند. به نظر می‌رسد این اولین نشانه‌ای است که نشان داده ما باید برای خداحافظی با دستیار خوب گوگل آماده باشیم.

به هر حال باید انتظار داشت که اسیستنت پای راه قرار گیرد.

 

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا