تکنولوژی

اپل موزیک قابلیت جالبی پیدا کرده است

اپل موزیک یکی از سرویس‌های محبوب موسیقی بوده که میلیون‌ها مخاطب دارد و توانسته نظر علاقمندان را در طول چند سال گذشته به شدت جذب کند. در این بین به نظر رسیده دارای ابزار ویژه برای متوجه شدن سلیقه شماست.

اکنون می‌توانید وارد لیست‌های پخش Replay در پایین برگه «اکنون گوش کنید» شوید. اگر فکر کردید آن لیست پخش و یک خلاصه سالیانه کافی نیست، در اینجا چند خبر خوب وجود دارد، اپل اکنون به شما امکان می‌دهد عادت‌های موسیقی خود را به صورت ماهانه دنبال کنید.

برای دریافت جزئیات بیشتر آمار اپل موزیک، به replay.music.apple.com بروید و با Apple ID خود وارد شوید. سپس، می‌توانید خلاصه‌های ماهانه را با تعداد دقیقه‌های گوش‌داده‌شده، هنرمندان برتر، آهنگ‌ها، آلبوم‌ها، نقاط عطف مختلف و غیره مشاهده کنید. همه این اطلاعات به فهرست پخش مجدد سالانه و خلاصه‌نویسی شما کمک شایانی خواهد کرد.

اپل موزیک قابلیت جالبی پیدا کرده است

شایان ذکر بوده که اگرچه لیست‌های پخش سالانه تا سال 2015 در دسترس هستند، خلاصه‌های ماهانه، از هم‌اکنون، تنها برای سال‌های 2023 و ژانویه 2024 در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، پخش مجدد موسیقی اپل همچنان یک تجربه تحت مرورگر بوده که در برنامه Apple Music در دسترس نیست. با این حال، می‌توانید بدون توجه به انتخاب پلتفرم خود به آن دسترسی داشته باشید، بنابراین در صورت تمایل به مرور replay.music.apple.com در رایانه شخصی ویندوز، مک، تلفن هوشمند Android، iPhone، iPad یا هر دستگاه مدرن دیگری بپردازید.

احتمالاً به سرویس خاصی نیاز ندارید تا به شما بگوید موسیقی مورد علاقه شما چیست. با این حال، مرورهای ماهانه روشی عالی برای یادآوری موسیقی در دوره‌های خاصی از زندگی‌تان است.

سایر تغییرات قابل توجه دیگری که به‌زودی در اپل موزیک ارائه می‌شود شامل همکاری با SongShift است که به شما امکان می‌دهد لیست‌های پخش را از Spotify و سایر سرویس‌های پخش بدون خروج از برنامه Apple Music منتقل کنید. این ادغام در نسخه بتا Apple Music برای اندروید یافت شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا