تکنولوژی

آسان شدن فرمت متن به کمک واتساپ در این پیام رسان

واتساپ همیشه هر چند هفته یکبار ویژگی‌ها و بهبودهای طراحی را برای پیام رسان خود تدارک می‌بیند. در اقدامی جدید، اپلیکیشن پیام‌رسان فوری چهار روش جدید برای قالب‌بندی متن منتشر کرده تا بتوانید خود را با دقت بیشتری بیان کنید.

این تغییرات چند ماهی است که در مرحله بتا قرار داشت و اکنون نهایی شد. WhatsApp به طور مداوم هر چند هفته یکبار ویژگی‌ها و بهبودهای طراحی بیشتری را اضافه می‌کند.  همه این گزینه‌های قالب‌بندی متن جدید از امروز در اندروید، iOS، Mac و وب در دسترس هستند.

مشخص نیست چه زمانی این ویژگی‌های جدید برای واتساپ روی سیستم عامل ویندوز در دسترس خواهند بود. این گزینه‌های جدید به چهار گزینه قالب‌بندی متن Bold، Italic، Monospace و Strikethrough خواهد پیوست که از قبل در واتساپ در دسترس بود.

آسان شدن فرمت متن به کمک واتساپ در این پیام رسان

سال گذشته، مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا اعلام کرد که چت بات متا هوش مصنوعی مبتنی بر هوش مصنوعی را به واتساپ خواهد آورد. او همچنین فاش کرد که این شرکت برای همه برنامه‌هایش از جمله واتساپ، یک سازنده برچسب سفارشی با هوش مصنوعی طراحی کرده است.

با این حال، هیچ یک از این ویژگی‌ها هنوز برای کاربران واتساپ منتشر نشده است. باید منتظر ماند تا شاهد ویژگی‌های بیشتر و بهتری برای واتساپ باشیم. این پیام رسان همیشه سعی دارد نظر مخاطب خود را جلب کند. پیش از این نیز به‌روزرسان بزرگی را شاهد بودیم که موجب تجربه کاربری بهتر شد.

متا به عنوان شرکت مادر اینستاگرام و واتساپ همیشه با ارائه ویژگی‌های جدید بر تعداد کاربران این پیام رسان‌ها می‌افزاید. پیش بینی شده بزودی شاهد معرفی قابلیت‌های کاربردی باشیم. اخیرا نیز از این برنامه قابلیت دو کاربره شدن را اضافه کرد تا افراد بتوانند دو حساب کاربری را فعال کرده و به کار گیرند.

این ویژگی مدتها قبل قرار بود ارائه شود و اکنون این شرکت آن را فعال کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا