تکنولوژی

ایلان ماسک: توییتر در آینده فقط در حالت دارک مود در دسترس خواهد بود !

ایلان ماسک در پاسخ به یک کاربر در توییتر تأیید کرد که این پلتفرم به زودی تنها حالت تاریک (dark mode) را خواهد داشت.

از زمانی که ایلان ماسک به عنوان مدیر عامل توییتر شد، او تلاش زیادی برای ایجاد تغییرات در شبکه اجتماعی کرده است. اما شاید هیچ یک از این تغییرات به اندازه تغییرات اخیر توییتر به “ایکس” (اگرچه نام توییتر همچنان در همه جا وجود دارد) اثرگذار و مورد بحث نبوده باشد.

و اکنون به نظر می‌آید که یک تغییر دیگر به زودی در راه است. طبق گفته‌های ماسک، توییتر به زودی حالت روشن (لایت مد) را حذف خواهد کرد.

توییتر (X) قصد دارد گزینه حالت dark mode را جایگزین حالت پیشفرض (light mode) کند

ماسک به خاطر تعاملات زیاد خود در حساب توییتر شخصی‌اش (یا ایکس، هر چیزی که می‌خواهید بگویید چرا که شرکت هنوز هر دو نام را استفاده می‌کند) شناخته می‌شود و در یک پاسخ اخیر به یک کاربر، این میلیاردر گفت که پلتفرم “به زودی تنها حالت تاریک” خواهد داشت چرا که این حالت “به هر نحو بهتر است.”

در حال حاضر، توییتر هر دو حالت روشن و تاریک را ارائه می‌دهد، بنابراین کاربران می‌توانند تصمیم بگیرند کدام پوسته را ترجیح می‌دهند. همچنین گزینه “مُلایم” نیز وجود دارد که نیز حالت تاریک است اما زمینه آن به جای کاملاً سیاه، آبی تیره است.

ایلان ماسک توییتر در آینده فقط در حالت دارک مود در دسترس خواهد بود !
ایلان ماسک توییتر در آینده فقط در حالت دارک مود در دسترس خواهد بود !

اگر چیزی که ماسک گفته درست باشد، کاربران به زودی ممکن است این گزینه‌ها را از دست بدهند، زیرا حالت تاریک به عنوان پوسته پیش‌فرض و تنها گزینه موجود در دسترس خواهد بود.

با وجود افراد زیادی که از حالت تاریک لذت می‌برند، همچنین افرادی هم وجود دارند که حالت روشن را ترجیح می‌دهند. علاوه بر این، افراد زیادی (شامل خودم نیز) وجود دارند که گزینه تغییر خودکار بین حالت‌های روشن و تاریک در روز و شب را فعال کرده‌اند. حذف حالت روشن ممکن است تأثیر منفی بر دسترسی‌پذیری داشته باشد.

همانطور که توسط چند کاربر توییتر در پاسخ به ماسک ذکر شده است، خواندن متن با حالت تاریک در روزگار نورانی دشوارتر است.

یک جایگزین ممکن است این باشد که حالت تاریک به عنوان گزینه پیش‌فرض انتخاب شود اما حالت روشن حذف نشود. اما، خب، از ماسک که هر ساعت نظرات خود را تغییر می‌دهد، انتظار هماهنگی هر چیزی نداریم.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا