تکنولوژی

قابلیت های جذابی به برنامه Google Phone اضافه می شود

گوگل ممکن است در حال آزمایش دو ویژگی جدید برای برنامه برنامه Google Phone باشد. بر اساس گزارش‌ها، اپلیکیشن Google Phone اکنون تاریخچه تماس‌های واتس‌اپ را با تماس‌های معمولی ادغام می‌کند.

برخی از کاربران همچنین میانبر تماس ویدیویی جدیدی را در صفحه تماس مشاهده کرده‌اند که تماس را به Google Meet هدایت می‌کند. به نظر می‌رسد این ویژگی‌های جدید برای گروه کوچکی از کاربرانی که برای برنامه بتا اندروید غول فناوری ثبت‌نام کرده بودند، عرضه شده است. اخیراً این شرکت چند ویژگی جدید را برای Google Drive نیز عرضه کرده است.

این دو ویژگی در مجموع توسط 9to5Google بر اساس پست‌های سایر کاربران در X (که قبلاً توییتر نامیده می‌شد) گزارش شده‌اند. این گزارش ادعا می‌کند که این ویژگی در تلفن‌های پیکسل و برخی دستگاه‌های دیگر ظاهر شده است. ویژگی تاریخچه تماس واتس‌اپ توسط کاربر @Kishore9196 مشاهده شد و همچنین یک اسکرین‌شات از تاریخچه تماس خود را منتشر کرد.

در اسکرین‌شات، گزارش تماس‌ها در برنامه Google Phone قابل مشاهده است. یک تماس خاص با برچسب “واتس‌اپ” بود که در آن اطلاعات شرکت مخابراتی و کانال نشان داده می‌شود. همه گزینه‌های معمول دیگر از جمله تماس، تماس ویدیویی، پیام‌رسانی و سابقه نیز در گزارش قابل مشاهده بودند. این نشان می‌دهد که ممکن است گوگل روی ایجاد یک گزارش تماس یکپارچه کار می‌کند، اما مشخص نیست که آیا این پشتیبانی فقط به واتس‌اپ تعمیم داده می‌شود یا اینکه سایر برنامه‌های پیام‌رسان مانند تلگرام و سیگنال نیز شامل می‌شوند.

قابلیت های جذابی به برنامه Google Phone اضافه می شود

در پاسخ به یک نظر، کاربر همچنین تأیید کرد که یک آزمایش‌کننده بتا است و Google Phone v124.0.608164421-publicbeta و Whatsapp 2.24.6.6 را اجرا می‌کرد. جالب اینجاست که ویژگی ثبت تماس یکپارچه مدتی است که در iOS در دسترس بوده است.

ویژگی دوم توسط میشال رحمان، کارشناس اطلاعات، با دیگر کاربرانی که آن را تایید کردند، به اشتراک گذاشته شد. رحمان گفت: «برنامه Phone by Google شروع به نمایش یک تب جدید «تماس ویدیویی» در طول تماس‌های تلفنی برای برخی از کاربران کرده است. با ضربه زدن روی این تب صفحه‌ای باز می‌شود که به شما امکان می‌دهد به سرعت فردی را که با آن تماس می‌گیرید به تماس Google Meet دعوت کنید.» این ویژگی در Google Pixel 5a مشاهده شد در حالی که نسخه بتا برنامه Phone را نیز اجرا می کرد. در حالی که این برنامه قبلاً به کاربران امکان برقراری تماس‌های Google Meet را می‌دهد، ظاهراً این میان‌بر به کاربران اجازه می‌دهد هنگام روی صفحه تماس، به برنامه تماس ویدیویی سوئیچ کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا