تکنولوژی

ویژگی محبوب HyperOS توسط شیائومی حذف می شود

شیائومی در اقدامی غیرمنتظره این ویژگی محبوب را حذف می‌کند. کاربران به دنبال گزینه پخش ویدیو در پس‌زمینه هستند که با MIUI 12 ارائه شده و دیگر در HyperOS موجود نخواهد بود. این برند چینی احتمالاً پس از هشدار گوگل تصمیم به حذف آن گرفته است.

زیرا امکان پخش ویدیوها در پس زمینه با صفحه خاموش فقط برای کاربران پریمیومی در دسترس بود. این قابلیت که قبلا در اپلیکیشن‌هایی مانند یوتیوب وجود داشت، حتی کاربران بدون اشتراک پرمیوم نیز می‌توانستند به راحتی به موسیقی مورد نظر خود در پس زمینه گوش دهند.

شیائومی با آپدیت‌های جدید به تدریج این ویژگی را از جعبه ابزار ویدئو حذف خواهد کرد. جعبه ابزار ویدئویی به دلیل ویژگی‌های مفیدش بسیار مورد تحسین قرار گرفت و به MIUI 12 اضافه شد. اکنون در MIUI 15 (HyperOS همانطور که شیائومی آن را می‌نامد)، هیچ گزینه‌ای برای پخش ویدیو با صفحه نمایش خاموش وجود نخواهد داشت. کسانی که هنوز می‌خواهند از این ویژگی استفاده کنند، باید در اشتراک Premium YouTube مشترک شوند.

ویژگی محبوب HyperOS توسط شیائومی حذف می شود

قابل توجه کاربران رابط کاربری MIUI 12، MIUI 13، MIUI 14 و HyperOS (MIUI 15)! اگر برنامه امنیتی را به نسخه‌های ذکر شده ارتقا دهید، امکان پخش ویدیو با صفحه خاموش غیرفعال می‌شود. این مشکلی نیست و به طور رسمی توسط خود برند اعلام شده است.

شیائومی باید از سیاست‌های گوگل پیروی کند و متاسفانه این ویژگی باید حذف شود. اگرچه کاربران ناراحت هستند، اما کاری برای انجام آن وجود ندارد. با این حال، نباید فراموش کرد که روش های مختلفی وجود دارد. اندروید یک سیستم عامل متن باز است. شما می توانید هر تغییری را که می خواهید در سیستم عامل ایجاد کنید و کاربران با کمی تحقیق هر کاری که می خواهند انجام دهند.

باید منتظر ماند تا جایگزین بهتری ارائه شود تا بتواند نظر علاقمندان و کاربران را جلب سازد. بنابراین باید منتظر آپدیت بیشتری باقی ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا