تکنولوژی

صفحه ورود به سیستم جدید گوگل دردسترس کاربران بیشتر

گوگل علاوه بر نقش مهمش به عنوان یکی از بزرگ‌ترین موتورهای جستجوی اطراف، کسب و کار پر رونقی از برنامه‌ها و خدماتی مانند مجموعه Workspace نیز دارد.

علاوه بر این، می‌توانید از حساب Google خود برای ورود به چندین وب‌سایت، برنامه و سرویس دیگر که برای شناسایی کاربر با این شرکت شریک شده‌اند، استفاده کنید. اکنون، زمانی که با استفاده از حساب Google خود وارد سیستم می‌شوید، ممکن است اوضاع کمی متفاوت به نظر برسد، اما نگران نباشید، زیرا طراحی مجدد صفحه ورود به سیستم شرکت در حال حاضر به طور گسترده در حال گسترش است.

برای سال‌ها، گوگل از طراحی صفحه ورود به سیستم کلاسیک برای برنامه‌های خود مانند Gmail، Drive، Sheets و YouTube استفاده می‌کرد. با این حال، در اوایل ماه فوریه، کاربران متوجه یک بنر جدید در بالای صفحه ورود به سیستم شدند که می‌گفتند طراحی مجدد وارد است. گوگل گفته که باید انتظار «ظاهر و احساس مدرن‌تری» داشته باشیم، اما مشخص نکرد که چه زمانی این تغییر جهانی خواهد شد.

صفحه ورود به سیستم جدید گوگل دردسترس کاربران بیشتر

این تغییر طراحی ابتدا برای چند کاربر، از جمله میشال رحمان، مشارکت کننده ارشد Android Police، در اواخر فوریه اعمال شد. تقریباً در همان زمان، Google همچنین یک وبلاگ Workspace Update را منتشر کرد که تغییرات قریب الوقوع را اعلام کرد، که کاملاً بصری است و روند ورود به سیستم را یک ذره تغییر نمی‌دهد. روز یکشنبه، ما شروع به مشاهده این تغییر در حساب‌های کاربری شخصی در هند و آلمان کردیم.

اگرچه این تغییر احتمالاً به طور گسترده در حال گسترش است، حساب‌های Workspace ممکن است در فهرست اولویت‌های Google پایین‌تر باشند، زیرا آخرین باری که بررسی کردیم، هنوز از طراحی رابط کاربری کلاسیک ورود به سیستم استفاده می‌کردند.

اگرچه این یک تغییر نسبتا جزئی است، اما نشان دهنده تعهد گوگل به طراحی همگن در سیستم عامل‌ها و خدمات دیجیتال است. طرح جدید یک لوگوی الفبای گوگل را با یک G ساده، با برچسب پنجره، تبریک و لوگو که همگی در سمت چپ تراز شده‌اند در حالی که فیلد احراز هویت رمز عبور یا رمز عبور در سمت راست قرار دارد، مبادله می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا