تکنولوژی

تبلت میان رده جدید سامسونگ در دو قدمی معرفی

سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی گلکسی تب اس 6 لایت 2024 در هفته‌های آینده است. اما قبل از هر گونه اعلام رسمی، تبلت جدید در صفحه پشتیبانی رسمی و پلتفرم گواهی اندونزی نیز مشاهده شد.

تبلت آینده غول فناوری کره جنوبی از پایگاه داده SDPPI با شماره مدل SM-P620 بازدید کرد. این تنها برای نسخه وای فای Galaxy Tab S6 Lite 2024 بود. همین اواخر، این تبلت در پایگاه‌های TDRA، Bluetooth SIG، FCC و UL نیز مشاهده شد. صفحه رسمی پشتیبانی Galaxy Tab S6 Lite 2024 نیز در هنگ کنگ فعال شده است.

متأسفانه، هر دو صفحه گواهی و پشتیبانی جدید، جزئیات دقیق‌تری را در مورد این تبلت به جز شماره مدل SM-P620 برای نسخه WiFi نشان نمی‌دهند. بر اساس گزارش قبلی، انتظار می‌رود Galaxy Tab S6 Lite (2024) دارای یک پنل 10.4 اینچی LCD با وضوح 2000 در 1200 پیکسل با دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو باشد. از سوی دیگر، دوربین عقب دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی است که فاقد فلاش خواهد بود.

تبلت میان رده جدید سامسونگ در دو قدمی معرفی

انتظار داریم نسخه 2024 این تبلت در قلب خود یک چیپ Exynos 1280 سامسونگ داشته باشد. این چیپست با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد. حافظه را می‌توان از طریق درگاه کارت microSD افزایش داد. یک باتری بزرگ 7040 میلی آمپرساعتی نیز در این مدل تعبیه شد.

در سایر مشخصات باید به فناوری شارژ سریع سیمی 15 واتی اشاره کنیم و قرار است از قلم اس پن نیز پشتیبانی داشته باشد. سامسونگ همیشه سعی داشته سبد محصول خود را متنوع کرده تا بتواند نظر مخاطب را جلب سازد. اطلاعات بیشتری از محصولات آینده این برند در دست نیست. در اخبار مرتبط هم باید انتظار داشت تابستان سال جاری سری گلکسی تب اس 10 پرچمدار با طراحی و سخت افزاری بهتر از راه برسند.

پیدا نیست گلکسی تب اس 9 لایت هم در سال جاری معرفی شود یا خیر. اما این شرکت برای 2024 تبلت‌هایی را تدارک دید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا