تکنولوژی

سامسونگ امسال سه مدل گلکسی واچ 7 را عرضه می کند

چند روز قبل، ما به طور انحصاری فاش کردیم که سامسونگ به طور جدی در حال بررسی عرضه یک ساعت هوشمند جدید با صفحه نمایش مربعی است. اکنون، شایعات جدید اطلاعات بیشتری را در مورد سری گلکسی واچ 7 فاش می‌کنند و اگر اطلاعات به درستی به پایان برسد، شگفت‌انگیز است.

به گفته یک منبع آگاه، گلکسی واچ 7 در سه نسخه کلاسیک، پرو و یک نسخه دیگر عرضه خواهد شد. نوع جدید ساعت هوشمند می‌تواند طراحی صفحه نمایش مربع‌تری داشته باشد که در مورد آن گزارش دادیم. اگر این اطلاعات درست باشد، اولین باری است که سامسونگ سه نسخه از گلکسی واچ را عرضه می‌کند.

یکی دیگر از شایعات منتشر شده توسط @TheGalox_ ادعا می‌کند که تراشه Exynos W940 که انتظار می‌رود در سری گلکسی واچ 7 استفاده شود، 50 درصد انرژی کمتری نسبت به Exynos W930 موجود در Galaxy Watch 6 استفاده می‌کند. علاوه بر این، تراشه Exynos آینده برای گجت‌های 30 درصد سریع‌تر از مدل قبلی خواهد بود. این امر به گلکسی واچ 7 برای رقابت با مدل‌هایی مانند وان پلاس واچ 2، پیکسل واچ 2 و شیائومی واچ 2 که از تراشه اسنپدراگون Wear چهار نانومتری کوالکام استفاده می‌کنند، تقویت می‌کند.

سامسونگ امسال سه مدل گلکسی واچ 7 را عرضه می کند

قبلاً گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه Exynos W940 اولین تراشه سامسونگ است که از فرآیند 3 نانومتری Samsung Foundry استفاده می‌کند. اگر واقعاً درست باشد، پس ادعای 50 درصد مصرف انرژی بیشتر و 30 درصد سریع‌تر واقعاً ممکن است. سامسونگ احتمالا در تابستان امسال نسل جدید ساعت هوشمند خود را معرفی خواهد کرد.

ساعتی که سه نسخه دارد و مدل سوم دارای نمایشگر مربعی است. در رویداد تابستان برند کره‌ای قصد دارد نسل جدید گوشی‌های تاشو خود موسوم به گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 را رونمایی کند. مدل‌ها دارای طراحی بهبودیافته بوده و از سخت افزار قوی‌تر بهره می‌برند.

سامسونگ در تلاش بوده مدل‌های جذابی را برای سال 2024 تدارک بیند. بنابراین باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا