تکنولوژی

اولین تبلت پوکو بزودی از راه می رسد

شیائومی حضور خود را در بازار تبلت‌ها با محصولاتی تحت برندهای شیائومی و ردمی نشان داده است. اکنون، ممکن است تبلت جدیدی در نزدیکی باشد که با برند پوکو به فروش خواهد رسید.

اخیراً یک تبلت جدید پوکو در گواهی EEC اروپا با نام محصول “مدل POCO برند تبلت” رویت شد. بنابراین به نظر می‌رسد که پوکو می‌تواند برای اولین بار وارد بازار تبلت‌ها شود. این گواهی شماره مدل دستگاه را 2405CPCFBG نشان می‌دهد، اما جزئیات خاصی در مورد مشخصات یا ویژگی‌های آن ارائه نمی‌دهد.

این اولین بار است که یک تبلت با نام تجاری Poco روی هر پلتفرم گواهی ظاهر می‌شود، بنابراین ما در مورد جزئیات آن اطلاعاتی نداریم. مانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند پوکو، تبلت آینده ممکن است یک مدل ریبرند از یک تبلت موجود شیائومی یا ردمی باشد. اما این فقط یک پیش بینی خواهد بود.

 پیشتر بود که شیائومی تبلت پرچمدار پد 6اس پرو را با مشخصاتی چون پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2، رم LPDDR5x و حافظه UFS 4.0، صفحه نمایش 12.4 اینچی LCD با وضوح QHD و نرخ نوسازی 144 هرتز و شدت روشنایی 900 نیت عرضه کرد.

اولین تبلت پوکو بزودی از راه می رسد

 در بخش نرم‌افزاری، این محصول دارای HyperOS مبتنی بر اندروید 14 بوده و باتری 10000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 120 واتی دارد. نقاط قوت دستگاه دوربین عقب دوگانه 50 و 2 مگاپیکسل با دوربین سلفی 32 مگاپیکسل است. این مدل از اسپیکر استریو برخوردار بوده و با صفحه کلید و قلم ارائه شده که جداگانه باید خریداری کرد.

 مشخص نیست تبلت جدید و نخست پوکو چه زمانی رونمایی خواهد شد اما نباید دور باشد. شیائومی امسال محصولات مختلفی تدارک دیده که هر یک ویژگی‌های خاصی ارائه می‌دهند. پیش بینی شده این برند محصولات تبلتی تحت برند ردمی و شیائومی عرضه کند و پوکو احتمالا در نیمه دوم سال جاری چنین مدلی را عرضه کند.

جزئیات کافی نیست و باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند. اگر ریبرند باشد باید با طراحی آشنایی عرضه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا