تکنولوژی

نسل جدید تلویزیون QLED سامسونگ با سایز غول پیکر معرفی شد

سامسونگ با دو سری تلویزیون هیجان انگیز Neo QLED که دارای فناوری Mini LED نسل بعدی بوده، بازار تلویزیون را شگفت زده کرد. بزرگ‌ترین نمونه از این سری، تجربه سینمای خانگی برجسته را بر خلاف سایرین ارائه می‌کند که یک Neo QLED با سایز 98 اینچی بزرگ محسوب می‌شود.

این غول بزرگ دارای تراشه قدرتمند NQ4 AI Gen2 بوده که از 20 شبکه عصبی هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت تصویر و محتوای سطح بالا نزدیک‌تر به وضوح 4K استفاده کرده و تصاویری خیره کننده را رقم می‌زند. فناوری نقطه کوانتومی رنگ‌های زنده و واقعی را تدارک دیده، در حالی که تقویت‌کننده تصویر فوق‌العاده بزرگ، روشنایی و وضوح باورنکردنی را در کل صفحه نمایش به دنبال دارد. بینندگان می‌توانند به لطف گواهی رنگ PANTONE از بازتولید رنگ واقعی لذت ببرند.

جدا از این موارد، Neo QLED با سایز 98 اینچی ویژگی‌های اضافی را برای بهبود تجربه کلی ارائه می‌دهد. Neo Quantum Dot HDR+ کنتراست و جزئیات استثنایی را ارائه داده، در حالی که بهینه ساز روشنایی HDR سطوح روشنایی مطلوب را بدون توجه به محتوا یا نور محیط تضمین می‌کند.

نسل جدید تلویزیون QLED سامسونگ با سایز غول پیکر معرفی شد

Depth of Field Enhancement Pro یک لمس سینمایی اضافه کرده و بازسازی خودکار کیفیت تصویر HDR محتوا را به کیفیت HDR ارتقا می‌دهد. گیمرها با نوار ابزار گیمینگ اختصاصی، تنظیمات بهینه‌سازی بازی مبتنی بر هوش مصنوعی، فناوری FreeSync Premium Pro برای تصاویری روان و بدون لگ و همگام‌سازی تصویر نور برای گیم‌پلی یکپارچه، هیجان زده می‌شوند. با Dolby Atmos خود را در صدای غنی و سه بعدی غوطه ور کنید و با هاب SmartThings داخلی دستگاه‌های خانه هوشمند خود را یکپارچه کنترل کنید.

برای کسانی که به دنبال محدوده سایز سنتی‌تر هستند، سری QNX9D فناوری خیره کننده Neo QLED را در گزینه‌های 65 اینچی، 75 اینچی و 85 اینچی ارائه می‌دهد. این تلویزیون‌ها به بسیاری از ویژگی‌های مشابه مدل عظیم 98 اینچی مجهز شده‌اند، از جمله نمایشگر کوانتوم دات مینی LED برای روشنایی و جزئیات باورنکردنی، پردازنده هوشمند NQ4 AI Gen2، کیفیت 4K با نرخ نوسازی 120 هرتز، ایده‌آل برای محتوای سریع و کنتراست استثنایی و رنگ های پر جنب و جوش بوده و دستگاه توسط فناوری 14 بیتی HDR با گواهی رنگ PANTONE پشتیبانی می‌شود.

سری QNX9D با ویژگی‌های همه‌جانبه مانند بلندگوهای 70 واتی 4.2.2ch برای صدای قدرتمند و پویا، فناوری Q Symphony که با یک ساندبار سازگار سامسونگ و جدیدترین سیستم هوشمند تایزن برای ناوبری، یک تجربه صوتی یکپارچه ایجاد می‌کند، سرگرمی را یک قدم جلوتر می‌برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا