تکنولوژی

سامسونگ و معرفی پاوربانک 20 هزار میلی آمپرساعتی جدید

سامسونگ الکترونیکس به طور رسمی از دو پاور بانک جدید در بازار خانگی خود یعنی کره جنوبی رونمایی کرد. دو پاوربانک جدید قابل حمل PD سرعت شارژ و ظرفیت باتری متفاوتی را ارائه می‌دهند. بنابراین در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد این مدل‌ها بدانید آورده شده است.

این شرکت پاور بانک پی دی 20000 میلی آمپر ساعتی و PD Wireless Charging Power Bank با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی را معرفی کرده است. هر دوی این پاوربانک‌ها در یک رنگ بژ عرضه می‌شوند و با استفاده از 30 درصد مواد پلاستیکی بازیافتی ساخته شده‌اند. اینها از استاندارد USB 3.0 PD پشتیبانی می‌کنند که امکان شارژ سریع محصولات برند Galaxy را فراهم می‌کند. همانطور که از نام آن پیداست، مدل اول دارای ظرفیت باتری بزرگ 20000 میلی آمپرساعتی است که شارژ سریع سیمی تا 45 وات را ارائه می‌دهد.

سامسونگ و معرفی پاوربانک 20 هزار میلی آمپرساعتی جدید

از طریق سه پورت USB Type C می‌تواند سه دستگاه را همزمان شارژ کند. از سوی دیگر، پاوربانک 10000 میلی آمپری کوچک‌تر دارای شارژ سریع بی سیم و سیمی است. این دستگاه از شارژ سریع 25 واتی با دو پورت USB Type C پشتیبانی می‌کند. اگرچه، به لطف پد شارژ بی سیم در بالا، همچنان می‌تواند سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کند. مدل PD پاور بانک 20000 میلی آمپرساعتی سامسونگ با قیمت 66000 وون (49 دلار ) عرضه شد، در حالی که قیمت مدل 10000 میلی آمپرساعتی آن 55000 وون (41 دلار ) است.

می‌توانید این پاوربانک‌ها را در وب‌سایت رسمی برند، فروشگاه سامسونگ و خرده‌فروشان بزرگ در کره جنوبی پیدا کنید. به عنوان یک پیشنهاد مقدماتی، مشتریان می توانند در صورت خرید این پاوربانک ها از 19 تا 31 مارس 2024 از Samsung.com از 10 درصد تخفیف بهره مند شوند. قابل ذکر بوده که پاوربانک 20000 میلی آمپرساعتی را می توان بسته باتری 20 آمپری سامسونگ نامید. بازار جهانی گزارشی در ماه ژانویه تصویری از این مدل را به اشتراک گذاشت و به این اشاره کرد که این مدل جانشین بسته باتری 10 آمپری سامسونگ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا