تکنولوژی

تبلت گلکسی تب اس 10 پلاس در نزدیکی معرفی است

سامسونگ سری گلکسی تب اس 9 را در جولای 2023 معرفی و عرضه کرد، که به این معنی بوده باید انتظار داشت نسل جدید نیز در همین محدوده زمانی از راه برسد. اکنون، ما شواهدی داریم که نشان می‌دهد ممکن است سری گلکسی تب اس 10 در راه باشد.

یک باتری احتمالا متعلق به گلکسی تب اس 10 پلاس در پلتفرم گواهی SafetyKorea ظاهر شده است. این باتری با شماره مدل EB-BX828ABE در سایت ذکر شده و یک باتری لیتیوم یونی معمولی محسوب می‌شود.  با این حال، جزئیات مربوط به ظرفیت آن به دلیل تصاویر تار از باتری در مراحل آزمایش فاش نشده است.

این اولین بار نیست که باتری گلکسی تب اس 10 پلاس در یک پلتفرم گواهی نمایش داده می‌شود. پیش از این، در سایت صدور گواهی BIS هند مشاهده شده بود، اگرچه یک بار دیگر جزئیات خاصی در مورد سایز یا ظرفیت آن فاش نشد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد تبلت گلکسی آینده نداریم. اما با توجه به سری قبلی، می‌توان انتظار داشت که سامسونگ دوباره حداقل سه مدل از سری تب اس 10 عرضه کند: گلکسی تب اس 10، گلکسی تب اس 10 پلاس و گلکسی تب اس 10 اولترا.

تبلت گلکسی تب اس 10 پلاس در نزدیکی معرفی است

در حال حاضر، اجازه دهید به سرعت مشخصات و ویژگی های Tab S9 Plus را مرور کنیم. تب اس 9 پلاس یک پنل 12.4 اینچی WQXGA+ داشته که نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می‌دهد. یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر وجود دارد و از قلم S-Pen نیز پشتیبانی می‌کند.

قلب تپنده دستگاه یک پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 است که با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. تبلت یک باتری 10090 میلی آمپرساعتی داشته که از شارژ 45 واتی پشتیبانی می‌کند.

از نظر دوربین، یک دوربین دوگانه 13 و 8 مگاپیکسلی در عقب تعبیه شد، در حالی که جلو آن یک سنسور 12 مگاپیکسلی وجود دارد. برای صدا، Galaxy Tab S9 Plus دارای چهار بلندگو بوده که توسط AKG توسعه یافته و از استاندارد Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا