تکنولوژی

سوییچ هوشمند شیائومی با قیمت اقتصادی عرضه شد

شیائومی از یک نوع رنگ جدید برای سوییچ هوشمند خود رونمایی کرده است، یک نسخه سفید براق. سوئیچ هوشمند ابتدا سال گذشته در ماه اکتبر در چین راه‌اندازی شد و این رنگ‌بندی جدید تکمیل کننده گزینه موجود Deep Space Grey است.

شیائومی Smart Switch Pro با قیمت 129 یوان (18 دلار) به فروش رسیده و همچنان یک انتخاب قانع کننده برای کاربرانی که از بودجه آگاه هستند و به دنبال اضافه کردن کنترلر روشنایی هوشمند به خانه‌های خود هستند، باقی می‌ماند.

با توجه به مشخصات، سوئیچ هوشمند دارای طراحی منفرد و سازگار با سیم خنثی است که نیاز به نگرانی در مورد تنظیمات سیم کشی موجود در هنگام نصب را از بین می‌برد. این ویژگی تعویض کلیدهای سنتی را آسان می‌کند، به خصوص در خانه های قدیمی که ممکن است فاقد سیم‌های خنثی باشند.

سوئیچ هوشمند شیائومی دارای یک پنل شیشه‌ای درجه یک AG با پوشش AF خارجی است. این منجر به یک سوئیچ می‌شود که در برابر خراش، اثر انگشت و حتی لکه‌های روغن مقاوم است و تجربه‌ای تمیز و پاسخگو را رقم می‌زند. همچنین یک پیشرفت خوشایند نسبت به سوئیچ‌های پلاستیکی سنتی بوده که می‌توانند در طول زمان کثیف شوند و کمتر پاسخگو باشند.

سوییچ هوشمند شیائومی با قیمت اقتصادی عرضه شد

سوئیچ هوشمند شیائومی دارای حالت کنترل خودکار و تطبیقی با هوش مصنوعی است و با مواد مقاوم در برابر شعله V-0 ساخته شده که مقاومت استثنایی در برابر آتش را ارائه می‌دهد. همچنین دارای پایانه‌های طلایی با روکش برنجی برای بهبود پایداری اتصال مدار و کاهش مصرف برق است. علاوه بر این، هنگامی که توان نامی (2200 وات) فراتر رفت یا به حد مجاز دما رسید، سوئیچ به طور خودکار برق را قطع می‌کند و یک لایه حفاظتی اضافی ایجاد خواهد کرد.

شیائومی Smart Switch Pro از طریق HyperOS Connect شیائومی به طور یکپارچه با برنامه Mi Home ادغام می‌شود و امکان دسترسی به ویژگی‌های هوشمند را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند صحنه‌های اتوماسیون ایجاد کنند، چراغ‌ها را از راه دور کنترل کنند، و حتی مصرف برق را در زمان واقعی نظارت کنند. این سطح از کنترل به کاربران اجازه می‌دهد تا تجربه نورپردازی خود را شخصی کنند و به طور بالقوه مصرف انرژی را بهینه کنند.

شیائومی Smart Switch Pro همچنین با بلندگوی هوشمند Xiao Ai ادغام می‌شود. فرمان‌های صوتی ساده می‌توانند چراغ‌ها را روشن یا خاموش کنند و نیازی به دست گرفتن سوئیچ را از بین ببرند. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب، قابلیت تبدیل شیائومی Smart Switch Pro به سوئیچ بی سیم است. این عملکرد نرم افزاری که از طریق برنامه Mi Home تنظیم شده است، به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به سیم کشی اضافی، سایر دستگاه‌های هوشمند خانه مانند جاروبرقی یا تصفیه کننده هوا را کنترل کنند.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا