تکنولوژی

زنگ درب هوشمند Smart Doorbell 3S شیائومی از راه رسید

شیائومی قصد دارد زنگ درب تصویری جدید خود با نام Smart Doorbell 3S را به بازار جهانی عرضه کند. دستگاه هوشمند Xiaomi Doorbell 3S جانشین زنگ درب هوشمند 3 است و با پیشرفت‌های مختلفی همراه شد و دارای اتصال WiFi 6 و همچنین گزینه سیم کشی ثابت است.

محصصول شیائومی Doorbell 3S اخیراً در وب سایت جهانی شیائومی فهرست شده است. Smart Doorbell 3 در حال حاضر در پلتفرم‌های خرده فروشی از جمله آمازون به فروش می‌رسد. وب سایت جهانی شیائومی یک برگه مشخصات برای Smart Doorbell 3S جدید ارائه کرده، اگرچه اطلاعاتی درباره قیمت و عرضه آن در حال حاضر وجود ندارد. با این حال انتظار می‌رود این مدل با قیمتی بالاتر از Smart Doorbell 3S عرضه شود.

زنگ درب هوشمند  Smart Doorbell 3S شیائومی از راه رسید

Smart Doorbell 3S وضوح 2K و زاویه دید 180 درجه برای مشاهده سر تا پا را ارائه می‌دهد. این مانیتورینگ بلادرنگ، هشدارهای حرکتی، صدای زنگ در و حداکثر 72 ساعت فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان را ارائه می‌دهد. این ویژگی‌ها در Smart Doorbell 3 نیز وجود دارد، اما مدل جدید قابلیت‌های بیشتری را ارائه می‌دهد. این دستگاه دارای حفاظت IP65 در برابر گرد و غبار و آب است و با یک باتری 5200 میلی آمپر ساعتی علاوه بر منبع تغذیه با سیم سخت ارائه می‌شود. همچنین دارای اتصال WiFi 6، پشتیبانی از دامنه پویا گسترده (WDR) و حساسیت دید در شب قابل تنظیم است.

همانطور که قبلا ذکر شد، هنوز جزئیاتی از قیمت و عرضه محصول هوشمند شیائومی 3S وجود ندارد، همانطور که در لیست آن در وب سایت جهانی شیائومی آمده است. اما این فهرست نشان می‌دهد که راه‌اندازی زنگ درب هوشمند جدید قریب الوقوع است. برای مقایسه، محصول هوشمند Xiaomi Doorbell 3 در حال حاضر از طریق آمازون با قیمت 129.99 دلار به فروش می‌رسد. انتظار می‌رود که زنگ درب هوشمند شیائومی 3S با توجه به پیشرفت‌های قابل توجه آن، گران‌تر از زنگ درب هوشمند 3 باشد.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت شیائومی مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا