تکنولوژی

منتظر هدفون شیائومی بادز 5 در بهار امسال باشید

شیائومی گوشی هوشمند Civi 4 Pro را در چین معرفی کرده، با نشانه‌هایی که ممکن است به زودی در هند نیز عرضه شود. علاوه بر گوشی هوشمند، خبرهایی مبنی بر برنامه‌ریزی شیائومی برای عرضه مجموعه جدیدی از هدفون وجود دارد که می‌تواند شیائومی بادز 5 باشد. این هدفون در چندین سایت صدور گواهی از جمله FCC با شماره مدل M2341E1 کشف شده و بزودی از راه می‌رسد.

لیست FCC مشخصاتی در مورد Xiaomi Buds 5 ارائه می‌دهد که نشان داده گجت پوشیدنی در محدوده فرکانسی 2400 مگاهرتز تا 2483.5 مگاهرتز کار می‌کند و دارای یک آنتن PIFA با امپدانس 50 اهم است. این فهرست نشان می‌دهد که سایز این هدفون‌ها 17.18 میلی‌متر در 20.17 میلی‌متر در 30 میلی‌متر است، در حالی که ابعاد کیس آن 53.2 میلی‌متر در 24.5 میلی‌متر در 53.93 میلی‌متر خواهد بود و وزن کلی هم به 44.7 گرم می‌رسد.

به غیر از پایگاه داده FCC، شیائومی Buds 5 در پلتفرم گواهی دیگری مانند SDPPI، SIRIM و CMIIT دیده شده که به احتمال عرضه جهانی نزدیک اشاره می‌کند. در حالی که جزئیات و مشخصات هدفون‌ هنوز مشخص نیست، می‌توانیم نگاهی به Xiaomi Buds 4 بیندازیم تا ایده‌ای داشته باشیم که از جانشین آن چه انتظاراتی داریم.

منتظر هدفون شیائومی بادز 5 در بهار امسال باشید

Xiaomi Buds 4 دارای طراحی نیمه درون گوش مانند AirPods، بدون نوک گوش سیلیکونی و استاندارد IPX54 مقاوم در برابر آب است. آنها شامل بریدگی‌های میکروفون روی هر هدفون هستند و در روی ساقه قابلیت کنترل لمسی ارائه می‌دهند.

برای صدا، آنها دارای درایور دینامیکی مغناطیسی دوگانه گرافن، حذف هوشمند نویز فعال، صدای فضایی 360 درجه و حالت شفافیت هستند. این هدفون از گواهی بی سیم صوتی Hi-Res، فناوری LHDC 5.0 برای کیفیت صدای سطح CD پشتیبانی کرده و دارای سه میکروفون داخلی با کاهش نویز، از جمله حذف نویز باد برای تماس  هستند.

این گوشی‌ها دارای یک کیس شارژ به شکل بیضی با طراحی دوگانه بوده که 6 ساعت پخش و عمر باتری 30 ساعت را ارائه می‌دهد. باتری 480 میلی آمپر ساعتی، هر هدفون دارای یک باتری 30 میلی آمپر ساعتی است و می‌تواند به دو دستگاه به طور همزمان متصل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا