تکنولوژی

آپدیت HyperOS به تبلت شیائومی پد 5 رسید

شیائومی پس از اعلام HyperOS خبرهای زیادی را منتشر کرد. در مقایسه با MIUI 14، رابط HyperOS برنامه‌های سیستمی اصلاح شده، برخی بهبودهای عملکرد و سیستم عامل اندروید 14 را ارائه می‌دهد.

در حالی که کاربران مشتاقانه منتظر HyperOS هستند، تعدادی از دستگاه‌ها قبلاً آپدیت جدید را دریافت کرده‌اند. اکنون شیائومی پد 5 به‌روزرسانی HyperOS را در بازار جهانی را دریافت می‌کند. این آپدیت که برای اولین بار در چین منتشر شد، به تدریج در مناطق دیگر نیز عرضه می‌شود.

آپدیت HyperOS سری تبلت پد 5 شیائومی پیشتر در چین منتشر شده بود. اکنون این تبلت عالی شروع به دریافت آپدیت جدید در بازار جهانی کرده است. آپدیت HyperOS دارای شماره ساخت OS1.0.1.0.TKXMIXM بوده و حجم آن 1.6 گیگابایت است. در ابتدا در دسترس Mi Pilots بوده و انتظار می‌رود HyperOS در هفته‌های آینده برای همه کاربران در دسترس قرار گیرد.

اگر اشکالی پیدا شود، شیائومی ممکن است به‌روزرسانی را متوقف کند، به این معنی که ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا HyperOS جدید را تجربه کنید. هر اتفاقی که بیفتد، HyperOS عالی به نظر می‌رسد و بعید بوده که به‌روزرسانی پد 5 هیچ باگ بزرگی داشته باشد.

آپدیت HyperOS به تبلت شیائومی پد 5 رسید

دلیل آن این است که تبلت HyperOS مبتنی بر اندروید 13 دریافت کرده است. این آخرین آپدیتی رابط کاربری اصلی برای شیائومی پد 5 خواهد بود. پس از مدت زمانی مشخص، انتظار می‌رود سازنده دستگاه پشتیبانی آپدیت تبلت را متوقف کند.

شیائومی یک شرکت چینی چند ملیتی است که در زمینه طراحی، توسعه و فروش گوشی‌های هوشمند، نرم‌افزار تلفن همراه، لوازم الکترونیکی مصرفی، لوازم خانگی و ابزار تخصص دارد. این شرکت در سال ۲۰۱۰ توسط لی جون تأسیس شد و مقر آن در پکن قرار دارد.

شیائومی به دلیل ارائه محصولات با کیفیت بالا با قیمت‌های مقرون به صرفه شناخته شده است. این شرکت به سرعت در حال رشد است و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا