تکنولوژی

فروشگاه هوش مصنوعی اپل در WWDC 2024 معرفی می شود

کنفرانس توسعه دهندگان آینده اپل، WWDC 2024، ممکن است شاهد معرفی یک اپ استور هوش مصنوعی باشد. این می تواند یک تغییر بزرگ در استراتژی هوش مصنوعی اپل باشد.

به طور سنتی، اپل برنامه های خود را توسعه می دهد و ویژگی های هوش مصنوعی را در سیستم عامل های خود ادغام می کند. با این حال، بن ریتز، تحلیلگر معتقد است که اپل ممکن بوده به ایجاد پلتفرمی برای برنامه های هوش مصنوعی مختلف از توسعه دهندگان مختلف را در اولویت قرار دهد.

این رویکرد نشان دهنده موفقیت گذشته اپل در فروشگاه های برنامه مانند iTunes و فروشگاه App iPhone است. اپل شرکت های دیگر را متقاعد کرد که به این پلتفرم ها بپیوندند و در عین حال محصولات خود را نیز ارائه دهند.

ریتز پیش‌بینی می‌کند که اپل نحوه خرید اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی را در WWDC به نمایش می‌گذارد. این اپ استور جدید به طور بالقوه می تواند شامل دستیار هوش مصنوعی اپل در کنار پیشنهادات رقبا باشد.

فروشگاه هوش مصنوعی اپل در WWDC 2024 معرفی می شود

مفهوم اپ استور هوش مصنوعی کاملاً جدید نیست. سایر تحلیلگران مدل مشابهی را پیش بینی کرده اند و پیشنهاد می کنند که اپل ممکن است در WWDC بحث های داخلی در مورد آن داشته باشد.

همچنین گمانه زنی هایی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل ممکن است با شرکت هایی مانند گوگل و بایدو در مورد افزودن خدمات هوش مصنوعی خود به این اپ استور بالقوه صحبت کرده باشد. هوش مصنوعی جمینی گوگل که پیشتر از طریق یک برنامه معمولی در دسترس است، می تواند به راحتی در یک فروشگاه مخصوص هوش مصنوعی قرار بگیرد. با توجه به اینکه WWDC در اوایل ژوئن پیش بینی می شود، باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا اپل از این رویکرد جدید برای هوش مصنوعی رونمایی می کند یا خیر.

باید منتظر ماند تا مشخص شود اپل در WWDC 2024 چه محصولاتی را رونمایی می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا