تکنولوژی

واتساپ شروع به ارائه عملکرد جلو/عقب ویدیو می کند

واتساپ شروع به ارائه قابلیت فوروارد یا عقب بردن سریع یک ویدیو در برنامه پیام رسانی فوری خود کرده است. می‌توانید روی سمت راست یا چپ صفحه دوبار ضربه بزنید تا به سرعت در یک ویدیو به مدت 10 ثانیه به جلو یا عقب بروید.

این ویژگی که مدتی است تحت آزمایش قرار گرفته است، به طور مشابهی کار می کند که چگونه می توانید یک ویدیو را در برنامه های پخش استریم مانند نتفلیکس و یوتیوب به جلو یا عقب برگردانید. اکنون قابلیت فوروارد/عقب یک ویدیو با آخرین به‌روزرسانی واتس‌اپ برای iOS موجود در اپ استور ارائه شده است.

واتس‌اپ در لاگ تغییرات می‌گوید که این ویژگی‌ها در هفته‌های آینده در اختیار همه قرار خواهند گرفت. اگرچه در گوگل پلی هیچ اشاره ای به آن نشده است، اما قابلیت جلو/عقب ویدیویی واتس اپ روی نسخه اندروید آن کار می کند. از طرف دیگر، می‌توانید با کشیدن دستی نوار پیشرفت در پخش‌کننده ویدیو، در یک ویدیوی WhatsApp به جلو یا عقب بروید.

واتساپ شروع به ارائه عملکرد جلو/عقب ویدیو می کند

جدای از آن، آپدیت به شما امکان می دهد با فشار طولانی دکمه دوربین، پیام های ویدیویی را شروع کرده و به اشتراک بگذارید. قابلیت Video Messages در جولای سال گذشته در اندروید و iOS برای ارسال ویدیوهای دقیقه ای معرفی شد. قبلاً از طریق دکمه میکروفون در رابط کاربری چت قابل دسترسی بود.

واتساپ یک برنامه پیام‌رسان فوری برای تلفن‌های هوشمند است. این برنامه توسط شرکت سهامی واتس‌اپ ساخته شده و مؤسس شرکت و سازندهٔ این برنامه یان کوم است و درحال حاضر شرکت متا پلتفرمز (فیس‌بوک سابق) مالک آن است. پیام‌رسان واتس‌اپ، اپلیکیشنی برای گوشی‌های هوشمند اندروید و آی‌او‌اس است. این پیام‌رسان از ارتباط اینترنت همراه یا وای-فای برای فرستادن پیام استفاده می‌کند. افزون بر توانایی فرستادن متن ساده می‌توان پرونده‌هایی مانند پی‌دی‌اف ، نگاره ، آوا و ویدئو را با واتس‌اپ فرستاد.

باید منتظر این ویژگی بود تا عمومی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا