تکنولوژی

اپل RCS پاییز امسال در دسترس قرار می گیرد

همه ما می دانیم که به‌زودی یک تغییر اساسی در آیفون ها رخ می دهد و اپل بالاخره از پیام رسانی RCS پشتیبانی می کند. این به معنای تجربه بهتری برای همه است، صرف نظر از اینکه کسی از آیفون یا دستگاه اندرویدی استفاده می کند. اما به نظر می‌رسد که صفحه وب اندروید جدید گوگل دقیقاً به زمان وقوع این اتفاق اشاره می‌کند، پاییز، که می‌تواند به معنای هر جایی بین اوت و نوامبر باشد، احتمالاً حتی زودتر.

 RCS یا Rich Communication Services یک استاندارد پیام رسانی مدرن است که در مقایسه با پیامک سنتی تجربه غنی تر و پر از ویژگی های بیشتری را ارائه می دهد. اساساً قابلیت‌های پیامک شما را ارتقا می‌دهد تا با آنچه ممکن است با برنامه‌های پیام‌رسانی مانند واتس‌اپ یا فیس‌بوک مسنجر به آن عادت داشته باشید، بیشتر باشد.

اپل RCS پاییز امسال در دسترس قرار می گیرد

در اینجا چیزی است که RCS به جدول آورده است:

  • اشتراک گذاری Crystal Clear: عکس ها و فیلم ها را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید بدون اینکه نگران از دست دادن کیفیت باشید. RCS امکان ارسال فایل‌های بزرگ‌تر را فراهم می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که رسانه‌ها واضح و شفاف هستند.
  • ویژگی‌های چت بی‌درنگ: دیگر تعجب نکنید که آیا پیام شما ارسال شده است یا خیر! RCS نشانگرهای تایپ را ارائه می دهد، بنابراین شما متوجه خواهید شد که گیرنده شما در حال نوشتن پاسخ است. به‌علاوه، رسیدهای خوانده شده را دریافت می‌کنید و به شما اطلاع می‌دهند که پیام شما تحویل داده شده و دیده شده است.
  • چت‌های گروهی پیشرفته: چت‌های گروهی اغلب می‌توانند با SMS/MMS آشفته باشند. RCS اساساً به نظم بخشیدن به جنون کمک می کند. ویژگی هایی مانند نام های چت گروهی، لیست های شرکت کنندگان و ارسال پیام را امکان پذیر می کند و پیگیری مکالمات را آسان تر می کند و از سردرگمی جلوگیری می کند.
    در حالی که RCS این مزایا را ارائه می دهد، مهم است که توجه داشته باشید که برنامه پیام رسانی اپل، iMessage، همچنان وجود خواهد داشت و با حباب های آبی نمایش داده می شود. از سوی دیگر، پیام‌های RCS به صورت حباب‌های سبز ظاهر می‌شوند. این تمایز به کاربران کمک می کند تا بدانند که آیا در حال ارسال پیام به شخصی در اکوسیستم iMessage هستند یا از یک پلت فرم دیگر استفاده می کنند. اپل به وضوح نمی خواهد USP اکوسیستم iMessage را از فهرست خود حذف کند و از این موضوع مطمئن است.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا