تکنولوژی

برنامه انتشار آپدیت HyperOS در سه ماهه دوم 2024 مشخص شد

HyperOS، پوسته جدید شیائومی برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی، از زمانی که این به‌روزرسانی در اواخر فوریه در کشور منتشر شد، برای چندین مدل گوشی هوشمند واجد شرایط عرضه شده است. این شرکت اکنون مرحله بعدی به‌روزرسانی HyperOS را برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های واجد شرایط شیائومی و ردمی در کشور اعلام کرده است. انتظار می‌رود گوشی‌های جدید سازنده گوشی‌های هوشمند چینی، دستگاه‌های خانگی هوشمند و وسایل نقلیه الکتریکی، مانند شیائومی SU7 جدید – همگی با HyperOS اجرا شوند.

این شرکت برنامه عرضه HyperOS خود را برای سه ماهه دوم 2024 از طریق پستی در X (توئیتر سابق) در روز شنبه به اشتراک گذاشت. لیست گوشی های هوشمند واجد شرایط شامل Xiaomi 11 Lite، Xiaomi 11i است. Xiaomi 11i HyperCharge، Xiaomi 11T Pro، Mi 11 Ultra، Mi 10، Redmi K50i، Redmi 12، Redmi 11 Prime، به همراه سری Redmi 13C و Redmi Note 11 سری. به گفته این شرکت، شیائومی پد 5 نیز به HyperOS به روز خواهد شد.

هنگامی که به‌روزرسانی HyperOS برای این دستگاه‌های شیائومی و ردمی می‌رسد، کاربران باید شاهد بهبود عملکرد سیستم، تعویض وظایف و تحویل پیام باشند. در همین حال، به گفته این شرکت، مقدار فضای ذخیره سازی داخلی که توسط این سیستم اشغال شده است نیز کاهش یافته است. حتی کارهایی مانند دانلود و نصب به‌روزرسانی‌های OTA (OTA) فضای کمتری را اشغال می‌کنند و بسیار سریع‌تر از MIUI 14 تکمیل می‌شوند.

برنامه انتشار آپدیت HyperOS در سه ماهه دوم 2024 مشخص شد

همچنین پس از به‌روزرسانی به HyperOS به تنظیمات قفل صفحه دسترسی خواهید داشت، در حالی که مرکز کنترل، نمادها و فونت‌ها اصلاح شده‌اند. ویژگی‌های بهره‌وری جدید مانند حالت ایستگاه کاری و ویژگی‌های اتصال، از جمله امکان مشاهده صفحه نمایش تلفن از طریق رایانه لوحی. با استفاده از هاب هوشمند شیائومی، می‌توانید تک تک دستگاه‌های خانه هوشمند را ببینید و آنها را کنترل کنید.

این شرکت گفته است که قبلاً به‌روزرسانی HyperOS را برای گوشی‌های هوشمند شیائومی 13 پرو، شیائومی 12 پرو، سری ردمی نوت 12 و ردمی نوت 13 به همراه سایر گوشی‌های ردمی ارائه کرده است. هر دو شیائومی پد 6 و ردمی پد نیز توسط این شرکت به‌روز شده‌اند. انتظار می‌رود گوشی‌ها و تبلت‌های بیشتری در اواخر سال جاری به‌روزرسانی HyperOS را دریافت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا