تکنولوژی

تبلت جدید لنوو با نمایشگری مشابه کاغذ معرفی شد

لنوو با عرضه تبلت Xiaoxin Pad Plus Comfort Edition در چین، عرضه تبلت های خود را گسترش داده است. این تبلت تاکید زیادی بر ابزارها و ویژگی‌های یادگیری دارد که برای راحت‌تر و کارآمدتر کردن مطالعه طراحی شده‌اند. پس بیایید در اینجا وارد جزئیات شویم.

تبلت Xiaoxin Pad Plus Comfort Edition با هدف ارائه تجربه تماشای کمتر سخت برای کاربران است. این صفحه نمایش 12.7 اینچی “کاغذ مانند” با رزولوشن 2944 در 1840 پیکسل دارد. این صفحه نمایش دارای فناوری حکاکی در مقیاس نانو AG است که برای کاهش تابش خیره کننده تا 80 درصد طراحی شده است که باعث می شود در طول جلسات مطالعه طولانی، چشم ها را آسان تر کند.

لنوو همچنین می گوید که این تبلت دارای بیش از 45000 درس از پیش نصب شده از معلمان سرشناس در سطوح ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان است. علاوه بر این، شامل ابزارهای مفیدی مانند کتاب سؤالات داخلی و منابعی است که چندین موضوع را پوشش می دهد. والدین همچنین ویژگی کنترل از راه دور را برای نظارت بر استفاده فرزندشان از تبلت مفید خواهند یافت.

تبلت جدید لنوو با نمایشگری مشابه کاغذ معرفی شد

در زیر کاپوت، تبلت با یک پردازنده هشت هسته ای نامشخص همراه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی کار می کند. این باتری بزرگ 10200 میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده است که طبق گزارش ها قادر به پخش مداوم 7.31 ساعت ویدیو است.

ابعاد Xiaoxin Pad Plus Comfort Edition تقریباً 293.37mm در 190.76mm در 6.9mm است و حدود 615 گرم وزن دارد. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به اتصال Wi-Fi 6، دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی، تنظیم چهار بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atmos و تشخیص چهره اشاره کرد.

تبلت لنوو Xiaoxin Pad Plus Comfort Edition در چین 1399 یوان (193 دلار) قیمت دارد. این تبلت برای مدت کوتاهی در JD.com در دسترس بود، اما لیست از آن زمان حذف شده است. علاقه مندان باید کانال های رسمی Lenovo را برای به روز رسانی در دسترس بودن زیر نظر داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا